اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع):

آوای شکست مستکبرین به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: امروز شاهد ظهور بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم هستیم و آوای شکست مستکبرین به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به گوش می‌رسد.

آوای شکست مستکبرین به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی رضویان ظهر امروز در جشنواره تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز، مبتکر و مخترع بسیجی استان که در خانه علوم و فنون برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی ملت سربلند و همیشه در صحنه ایران را پیش از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صورت حضور در پای صندوق‌های رای تهدید به حمله نظامی کرد که البته با خلق حماسه ملت در 12 اسفند تمام معادلات استکبار جهانی بر هم ریخت و امروز شرایط ویژه‌ای برای ما به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از نوجوانان گرفته تا سالمندان با ایثار و رشادت‌های مثال‌زدنی حماسه‌ها و دلاوری‌هایی را رقم زدند، گفت: این رزمندگان به رهبری امام راحل(ره) به دشمن متجاوز اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک میهن را در دست بگیرند.

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: در شرایط کنونی جوانان کشور در نبرد جنگ نرم با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای عرصه‌های مختلف علمی و فناوری، صنعت و تکنولوژی، انرژی هسته‌ای و... را در جهان در می‌نوردند.

رضویان عنوان داشت: امروز بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه، ترور، تحریم و فشارها و بحران‌هایی که برای کشور ایجاد کردند، شاهد هستیم در بسیاری از علوم در بین 10 کشور برتر جهان قرار داریم و این علوم را به سطح جهان صادر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کشور در عرصه‌های جدید روز به روز شکوفاتر می‌شود و با تلاش‌های نخبگان آبرو و عزت برای انقلاب خلق می‌شود، اضافه کرد: به همین دلیل مدتی است که شاهد ظهور بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم هستیم و آوای شکست مستکبران به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به گوش می‌رسد.

معاون هماهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در پایان خطاب به نخبگان و مبتکران بسیجی استان اظهار کرد: تلاش و ایثار و فداکاری شما در عرصه جنگ نرم، جنگ علمی و اقتصادی ثمره‌اش حاکمیت اسلام در سراسر گیتی و ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول