اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

آمریکا شکست خورده عرصه خودباوری ملت ما است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: آمریکا شکست خورده عرصه خودباوری ملت ایران است که امروز به مرز دق کردن رسیده است.

آمریکا شکست خورده عرصه خودباوری ملت ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: مردم ما در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم با پشتیبانی و حضور دلگرم‌کننده در تمام صحنه‌ها بینی استکبار جهانی را به خاک مالیدند.

وی بزرگ‌ترین صحنه هشدار به نظام‌های استکباری و استبدادی را خلق حماسه 22 بهمن و 12 اسفند توصیف کرد و افزود: این روزها به عنوان روز مرگ و ذلت آمریکا و همدستانش بود که تا یک سال آینده نمی‌توانند از سیلی و گیج‌خوردگی آن به هوش بیایند.

رشتبری با تقدیر از مردم که سبب ناامیدی دشمن در غلبه بر نظام اسلامی شده‌اند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با نگاه عمیق و بلند و پدرانه خود در کنار نظام و مسئولان مشوق و راهنمای واقعی هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری ملت ایران که سرآمد تفکر و اندیشه پاک اسلامی است امروز آتش به جان دشمن انداخته و سبب شده آنها از مسیری که قصد رسیدن به آن را داشتند، مأیوس و ناامید شوند.

وی اضافه کرد: دشمن در فکر بود که این حماسه میلیونی ملت را در دو صحنه راهپیمایی و انتخابات کم رنگ کند ولی با عنایت خداوند متعال و علاقه مردم به نظام این حرکت دشمن ناکام ماند.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال ادامه داد: استکبار به روشنی فهمید که این شعور سیاسی و اجتماعی مردم برگرفته از هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب و مدیریت هوشمند آن حضرت در سنگر انقلاب بوده است.

رشتبری خطاب به نامزدهای مجلس نهم گفت: شما نیز در خلق این حماسه حضور مؤثر و نقش عمده داشتید که با حضور خود سبب شدید تا مردم به صحنه بیایند و بزرگ‌ترین حماسه و دلگرمی را ایجاد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این‌که شکل‌گیری مجلس توانمند و در مسیر انقلاب آرزوی همه به ویژه امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب بوده است، بیان کرد: مجلس توانمندی که بتواند نه بزرگ به استکبار گفته و استقلال و عظمت ملت ایران و این سرزمین پاک را حفظ کند.

رشتبری در ادامه سخنان خود به روزهای پایانی سال و ایام دید و بازدید و خرید آحاد مردم اشاره کرد و افزود: فلسفه عید نوروز سرکشی به دوستان و نزدیکان و بستگانی است که شاید ماه‌ها فرصت حضور و عیادت را نداشته باشیم و این ایام فرصتی مناسب در به جا آوردن صله ارحام است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز چهارشنبه‌ سوری اظهار داشت:‌ در یک باور سنتی و قدیمی مردم در این روز به برخی کارهای حسنه و نیک روی می‌آورند که نباید با دست زدن به کارهای خطرناک فلسفه این روز را که شادی و همنشینی خانواده‌ها در کنار هم است، به حزن و اندوه تبدیل کنیم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول