اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به حوزه فرهنگ دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به حوزه فرهنگ دشتستان خبر داد.

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به حوزه فرهنگ دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی است که دولت در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده و شاهد اقدامات اساسی در این رابطه بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: گستردگی حوزه‌های فرهنگی به حدی است که تمامی عرصه‌ها و زمینه‌های دیگر را در بر می‌گیرد و در این راستا می‌توانیم شرایط را برای دستیابی به اهداف مهم پیش رو و چشم‌اندازهای آتی فراهم کنیم و در شهرستان دشتستان به این امر توجهی خاص شده است.

خسروی بیان داشت:‌ تلاش در راستای تحقق مسائل فرهنگی یکی از عمده مسائلی است که تمامی مسئولان درخور توان و حوزه فعالیت خود باید در راستای آن تلاش کنند و در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌ها اثرگذار است.

وی با تاکید بر آنکه در حوزه فرهنگی در شهرستان ادای دین کرده‌ایم اضافه کرد: اختصاص اعتبارات 100 میلیارد ریالی یکی از مسائلی است که در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی شاهد آن بوده‌ایم و در توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان تاثیرات شایانی داشته است.

این مسئول اذعان داشت: در زمینه رشد و توسعه اجتماعی در گرو فعالیت‌های فرهنگی پیشرفت‌های ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم و باید تلاش خود را در راستای ارتقای طرح فرهنگی و مذهبی شهرستان به موازات فعالیت‌های عمرانی در سال آتی به کار گیریم.

فرماندار دشتستان نقش ائمه جمعه در پیشرفت فرهنگی شهرستان دشتستان را غیرقابل انکار دانست و گفت: هدایت و ارشاد ائمه محترم جمعه شهرستان دشتستان و طرح مسائل و نیازهای فرهنگی شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که در پیشرفت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان تاثیرات شایانی داشته است.

خسروی به حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و ابراز داشت: سخنرانی‌های ائمه محترم جمعه و آگاه کردن مردم از برنامه‌ها و اهداف دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی از عوامل مؤثر در برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بود.

وی ادامه داد: در این دوره بصیرت و هوشیاری امت مسلمان ایران اسلامی و سایر مسائل دست به دست هم دادند و زمینه را برای برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم فراهم آوردند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول