اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی در خوزستان برای سال91

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال91 در خوزستان برنامه‌های مهم فرهنگی اجرا خواهد شد و در این باره برنامه‌ریزی زیادی شده است.

اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی در خوزستان برای سال91

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، سید محمد حسینی عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های فرهنگی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: ما استان خوزستان را در مقایسه با سایر استان‌ها موفق می‌دانیم، در این استان پروژه های خوبی در دست اجرا است و به خصوص در سال 91 که برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی مهمی برای استان برنامه ریزی شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر جایگاه هنر در توسعه جامعه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به هنر و هنرمندان و برنامه های قرآنی اهمیت می‌دهند و این مهم نشان‌دهنده توجه ایشان به امر هنر و هنرمند است که در امر توسعه جامعه می‌توانند مؤثر باشند.

وی با قدردانی از دست اندرکاران کارهای فرهنگی در سطح شهرستان اندیمشک گفت: اندیمشک شهر رشادت و ایثار است و ما مرهون پایمردی عزیزانی هستیم که در این خطه جان فشانی کردند و باید در قالب فرهنگ و هنر جایگاه آنان را ارج بگذاریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگره ادبی سراسری ملک ملکوت با موضوع نکوداشت دوکوهه را از جمله کارهای مثبت طی روزهای اخیر در شهرستان اندیمشک عنوان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز کشور و انقلاب ما ماهیت فرهنگی بودن آن است و در این زمینه کارهای با ارزشی در کشورمان انجام شده و می‌بینیم که کشورمان در بحث کارهای فرهنگی در مقایسه با سایر جوامع بسیار موفق است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کارهای انجام گرفته در استان خوزستان نیز کارهای بزرگ و ارزشمندی است که جای قدردانی دارد.

پروژه خانه هنر شهرستان اندیمشک در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول