اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی سلماس خبر داد

کشف 62 کیلوگرم مواد مخدر در سلماس

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی سلماس گفت: 62 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله 59 کیلوگرم حشیش، شیشه و تریاک در یک ماه گذشته در سلماس کشف و ضبط شده است.

کشف 62 کیلوگرم مواد مخدر در سلماس

به گزارش خبرگزرای فارس از سلماس حسین رمزی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: در مدت یک ماه اخیر 31 نفر توزیع‌کننده و هشت نفر قاچاقچی و دو قبضه اسلحه شکاری کشف و دستگیری شده است.

وی افزود: مأموران انتظامی و پلیس مواد مخدر این شهرستان فرصت فعالیت سوداگران مرگ در سلماس را نداده و سایه به سایه متخلفان را دنبال، دستگیر و تحویل قانون خواهند داد.

جانشین فرماندهی هنگ مرزی شهرستان سلماس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به انهدام یک باند مواد مخدر گفت: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتمال انتقال مواد توسط سوداگران مرگ به کشور باخبر شدند.

حسن زینال‌نژاد ادامه داد: مأموران با افزایش اقدامات اطلاعاتی خود از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از طریق مرز مطلع شده و پس از ساعاتی کمین در نقاط احتمالی ورود سوداگران مرگ با آنان درگیر شدند.

این مسئول بیان کرد: مرزبانان به دنبال این عملیات موفق به کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر از نوع پودر حشیش و تریاک شدند.

زینال‌نژاد یادآور شد: مرزبانان این فرماندهی با قدرت، سراسر نوار مرزی شهرستان سلماس را تحت کنترل خود داشته و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و سوداگران مرگ با اعمال سودجویانه خود، نیروی پویا و جوان کشور را نابود سازند.

وی با اشاره به آمار بالای ترک اعتیاد افراد در مراکز درمانی و ترک اعتیاد سلماس یادآور شد: در سلماس چهره‌ها و افراد جدید کمتری به سراغ مواد مخدر رفته‌اند که این موضوع بیانگر کاهش تمایل افراد به مصرف مواد مخدر است.

در این جلسه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس علاوه بر ارائه گزارش از عملکرد اداره و نهاد خود، پیشنهادات و نظراتی به منظور برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف کمیته مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول