اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات شتاب کنند

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از عملکرد منفی بانک‌های استان در پرداخت 120 میلیارد تومان از تعهدات پرداختی خبر داد و خواستار شتاب در پرداخت این تعهدات شد.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات شتاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد صبح امروز در کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی اشتغال کشور مدیران عامل بانک‌ها باید تا پایان سال نسبت به پرداخت مانده اعتبارات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرصت مناسبی که دولت برای ایجاد اشتغال در اختیار بانک‌ها قرار داده است، مدیران بانک‌ها باید از این فرصت استفاده کرده و با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی زمینه رونق و شکوفایی بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی را فراهم کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال در استان بیان داشت: در سال گذشته استان موفق شد بیش از سهمیه ابلاغی اشتغال ایجاد کرده و امسال نیز در این بخش موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

شعبانی فرد خاطر نشان ساخت: اجرای طرح مشاغل خانگی یکی از طرح‌های خوب دولت در راستای ایجاد اشتغال است که گام‌های خوبی در این زمینه در استان برداشته شده است.

وی گفت: در حال حاضر 120 میلیارد تومان مانده اعتبارات بنگاه‌های زود بازده در اختیار بانک‌های عامل است که باید مدیران بانک‌ها تا 28 ماه جاری نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

در این جلسه پرداخت تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش به 121 طرح با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد و 260 میلیون تومان مورد تصویب اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش پرداخت تسهیلات بانکی با عاملیت بانک صادرات به 45 طرح به مبلغ 75 میلیارد تومان، پرداخت سرمایه در گردش با عاملیت بانک ملت به 28 طرح به مبلغ 9 میلیارد و 150 میلیون تومان، از جمله مصوبات این کارگروه بود.

همچنین پرداخت 15 میلیارد و 280 میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش به متقاضیان، 28 میلیارد و 430 میلیون تومان با عاملیت بانک ملت به 18 طرح از دیگر مصوبات این کارگروه بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول