اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی فرهنگ و هنر محقق شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی فرهنگ و هنر تا پایان سال محقق شود.

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی فرهنگ و هنر محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عضویت در کارگروه مشاغل خانگی به اداره ارشاد دیر ابلاغ شد، اظهار داشت: بخشی از پرداخت تسهیلات در پایان سال محقق شود.

این مسئول یادآور شد: اداره ارشاد در سال 90 تعهد اشتغال 204 نفر را داشت که این تعهد با ایجاد اشتغال بیش از 480 نفر با رشد 200 درصدی مواجه بوده است. 

وی با بیان اینکه در پایان دی اعلام شد که اداره کل ارشاد هم به عضویت این کارگروه درآمده است، گفت: ‌اداره کل ارشاد اسلامی هم با 32 رشته در بین اصحاب فرهنگ و هنر فراخوان داد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه از بین پرونده‌ها 807 نفر واجد شرایط دریافت این تسهیلات بودند، تصریح کرد: ‌برای این افراد پروانه کسب و کار خانگی صادر شد و با معرفی اداره کل ارشاد از طریق دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: ‌از همدلی و همراهی مدیران عامل بانک‌های صادرات و مسکن و نگاه ویژه استاندار مازندران به حوزه فرهنگ و هنر تشکر کرده و تقاضا دارم با توجه به حساسیت حوزه فرهنگ و هنر و با عنایت به این موضوع که عضویت در این کارگروه به اداره ارشاد دیر ابلاغ شد، بخشی از پرداخت تسهیلات در پایان سال محقق شود.

ابراهیمی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، متذکر شد: با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم مدیران بانک‌ها درمورد محقق شدن بخشی از این مطالبات به شعبه‌ها دستور ویژه دهند که این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول