اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

برای پرداخت تسهیلات اشتغال در نهبندان هیچ محدودیتی نداریم

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: به منظور اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشت مردم در این شهرستان هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغال نداریم.

برای پرداخت تسهیلات اشتغال در نهبندان هیچ محدودیتی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست بانک قرض‌الحسنه مهر خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز معضل بیکاری در سطح جامعه و به تبع آن در این شهرستان وجود دارد که باید در این راستا به منظور رفع مشکل بیکاری تمامی مسئولان تلاش خویش را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه دولت عدالت‌محور برای رفع مشکل بیکاری هم‌اکنون طرح‌های خوبی را در دست اجرا دارد، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و وام های مشاغل خانگی یکی از راهکارهای دولت برای ایجاد اشتغال در سطح جامعه است.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه مدیریت منابع و خدمت‌رسانی از طرف صندوق مهر امام رضا(ع) این شهرستان تا کنون به خوبی انجام شده است، افزود: تمامی زمینه‌ها برای ارتقای این صندوق به شعبه قرض‌الحسنه مهر در نهبندان فراهم است.

شرافتی ادامه داد: در صورت ارتقای این صندوق به شعبه به طور حتم بازخورد و خدمات‌رسانی بیشتری در سطح شهرستان به مردم انجام می‌شود.

وی صندوق مهر امام رضا(ع) را ویترین دولت دانست و اظهار داشت: اساس و بنیان کار این صندوق طبق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت کریمه است.

فرماندار نهبندان گفت: این صندوق با ارائه وام‌ها و تسهیلات مختلف توانسته نقش موثری در توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان ایفا کند.

شرافتی تصریح کرد: به منظور اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشت مردم در این شهرستان هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغال نداریم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول