اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره‌مندی مردم روستاهای محروم اردل از خدمات پزشکی رایگان

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم تک تخصصی جراحی عمومی بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری به مناطق کمتر برخوردار این استان اعزام شد.

بهره‌مندی مردم روستاهای محروم اردل از خدمات پزشکی رایگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی صبح امروز در جمع بسیجیان این استان، اظهار داشت: در راستای عزم ملی برای جهاداقتصادی و رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار، تیم تک تخصصی جراحی عمومی این سازمان به روستای عزیزآباد از توابع بخش دیناران شهرستان اردل اعزام شد.

وی افزود: این تیم جراحی در مدت یک روز فعالیت خداپسندانه در روستای عزیزآباد اقدام به آموزش بهداشت، مشاوره و معاینه کرد.

اسحاقی ادامه داد: تیم جراحی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان کاشانی شهرکرد در این روز 18 نفر ختنه بصورت رایگان انجام داد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تمام اعضای جامعه پزشکی باید با نگاه به آن دوران ارزشمند در چارچوب تفکر بسیجی فعالیت کنند، گفت: پزشکی و پیراپزشکی شغل‌های شریفی است و افرادی که در عرصه‌ سلامت خدمت‌رسانی می‌کنند، از اجر اخروی برخوردار هستند.

اسحاقی ادامه داد: حرکت‌های ارزشمند کارشناسی در حوزه‌های علمی، بهداشتی، درمانی و پزشکی کشور انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج جامعه‌ پزشکی با بهره‌گیری از اساتید گروه پزشکی و پیراپزشکی برای سیاستگذاری و ارزیابی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در مسیر اهداف مشخص شده حرکت می‌کند.

وی تاکید کرد: گسترش و اشاعه‌ تفکر دینی ایثار، شهادت و فرهنگ مقدس و معنوی بسیج، تلاش در راه گسترش و ارتقای اخلاق پزشکی و ارایه‌ الگوهای علمی و عملی در جامعه‌ پزشکی پیگیری می‌شود.

اسحاقی با اشاره به برنامه‌ها‌ی بسیج جامعه‌ پزشکی این استان، خاطرنشان کرد: مشارکت فعال در اقدامات عام‌المنفعه و بحران‌ها، کمک به تحقق استقلال علمی و ارتقا و تقویت تحقیق و پژوهش در زمینه‌های علوم پزشکی از جمله این برنامه‌ها به‎شمار می‎رود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول