اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه پلی‌آف لیگ آزادگان

7 بازیکن صبای نوین قم محروم شدند

خبرگزاری فارس: هفت بازیکن تیم فوتبال صبای نوین قم در آستانه دیدار این تیم با آذر آب ارومیه از همراهی نماینده قم محروم شدند.

7 بازیکن صبای نوین قم محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دیدارهای مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از امروز آغاز می‌شود، یکی از مهم‌ترین بازی‌ها از ساعت 15 امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام خواهد رسید.

در این دیدار که یک مسابقه خانگی برای تیم فوتبال صبای نوین قم به شمار می‌رود و برابر تیم فوتبال آذر آب ارومیه برگزار می‌شود، شاگردان عباس رحمانی در تلاش برای بقا در لیگ دسته سوم جام آزادگان باید از سد حریف خود عبور کنند.

اما خبر نگران‌کننده برای عباس رحمانی سرمربی و سایر همکاران وی در کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم، محرومیت هفت بازیکن کلیدی و اصلی این تیم در این دیدار خانگی برابر تیم فوتبال آذر آب ارومیه در پلی‌آف لیگ آزادگان است.

در بین بازیکنانی که امروز نمی‌توانند برای تیم فوتبال صبای نوین قم مقابل آذر آب ارومیه به میدان بروند، نام علی بختیاری، سجاد اویسی، مرتضی پایمزد، رضا نظری، علی استواری، محمد رسولی و مسعود خسروی به چشم می‌خورد که از قضا همگی آنها نفرات ترکیب اصلی صبای قم به شمار می‌روند.

محمد رسولی یکی از بهترین گلزنان تیم فوتبال صبای نوین قم در مسابقات این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بوده است که قطعا غیبت این بازیکن در ترکیب اصلی نماینده قم در دیدار امروز احساس خواهد شد.

از سوی دیگر علی استواری دیگر مهاجم گلزن بین شاگردان عباس رحمانی در تیم صبای نوین قم است که بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز در رقابت‌های این فصل بر بازو می‌بست اما امروز به ناچار نمی‌تواند صبای نوین را مقابل نماینده ارومیه همراهی کند.

مسعود خسروی نیز که از مهاجمان جوان و آینده‌دار فوتبال قم محسوب می‌شود و در لیگ این فصل نقش ارزنده‌ای در موفقیت‌های صبای نوین قم داشت، در مسابقه حساس امروز با تیم فوتبال آذر آب ارومیه به دلیل سه اخطاره بودن غایب است.

مهره کلیدی و کارآمد تیم صبای نوین قم در خط دفاعی این تیم نیز مرتضی پایمزد بازیکن سابق تیم‌های هلال احمر و سازان راه قم است که این بازیکن به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیم فوتبال صبای نوین قم برابر نماینده ارومیه را ندارد.

در این گروه از مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های شاهین تهران، شهرداری چابکسر، شهرداری لنگرود، شهرداری آستارا، شاهین کرج، سفیدرود آستانه، عقاب تهران، آرمین قزوین و طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا نیز حضور داشتند که در نهایت تیم‌های فوتبال استقلال ساری و شهرداری لنگرود به ترتیب با کسب 50 و 43 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم، جواز صعود به مرحله دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول