اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری امسال صورت گرفت

کمک 5 میلیاردی مردم خراسان شمالی به محرومان

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار اولیه مردم خیر و نوع‌دوست خراسان شمالی در جشن نیکوکاری امسال پنج میلیارد و 71 میلیون ریال به محرومان استان کمک کردند.

کمک 5 میلیاردی مردم خراسان شمالی به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سیلمی با بیان اینکه این کمک‌ها هنوز توسط مردم خیر و نوع‌دوست ادامه دارد، اظهار داشت: علاقه‌مندانی که تا به حال موفق به کمک نشده‌اند می‌توانند کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد در استان و شهرستان‌ها و یا به شماره حساب 0105293350008 بانک ملی تمام شعب موجود واریز کنند.

وی تصریح کرد: از مجموع کمک‌های فوق بیش از 541 میلیون ریال نقدی و بیش از سه میلیارد ریال غیر نقدی و یک میلیارد و 372 میلیون ریال نیز از تعهدات است.

سلیمی با بیان اینکه در جشن نیکوکاری امسال هزار 290 پایگاه کمک‌های مردمی را جمع آوری کردند، گفت: از این میان 57 پایگاه در سطح شهر، 149 پایگاه مساجد، 789 پایگاه مدارس و 295 پایگاه  نیز در روستا در طی این چند روز فعال بودند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع آوری شده در نخستین فرصت به دست نیازمندان خواهد رسید، گفت: البته کمک‌هایی که در مدارس شده به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود تا مدارس با صلاح‌دید خود به دانش‌آموزان نیازمند آموزش و پرورش اهدا کنند.

معاون مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته نیز مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط مردم خراسان شمالی جمع آوری شد که با مشارکت و کمک‌های مردم خیر و تلاش مسئولان، این کمک‌ها امسال تا به اکنون 153 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود این کمک‌ها تا پایان امسال از رشد قابل توجه‌ای برخوردار شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول