اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و سپاه نبی‌اکرم(ص) صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کرمانشاه از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در منطقه سرفیروزآباد این شهر آغاز شد.

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مراسم افتتاحیه متمرکز پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه ظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان و مشاور فرمانده کل سپاه و فرمانده قرب کوثر در بخشداری سرفیروزآباد کرمانشاه برگزار شد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم توفیق خدمت به محرومین را از برکات نظام اسلامی دانست و گفت: باید تلاش شود تا مردم از نعمات الهی و خدمات نظام برخودار شوند.

سردار مصطفی عظیمی، اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری‏ (مدظله‏العالی) مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمت‏رسانی در مناطق محروم، به اجرای چند پروژه محرومیت‌زدایی در استان کرمانشاه اقدام کرد.

وی با ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در بحث محرومیت‌زدایی در سطح استان کرمانشاه ارائه کرد و گفت: این پروژه‌ها که با همکاری سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و قرارگاه نجف اشرف و همکاری اهالی پرتلاش روستاهای محروم این استان احداث شده است، شامل ساخت پل، مسجد، غسال‌خانه، مدرسه، خانه عالم و موارد دیگر است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم با تقدیر از سپاه و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌(ص)، از تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری توسط سپاه تجلیل کرد و گفت: محرومیت‌زدایی یکی از کارهای ماندگار و تأثیرگذار است که به حمدالله سپاه در این موضوع نیز گام‌های مهمی برداشته است.

مشاور فرمانده کل سپاه و فرمانده قرب کوثر نیز در این مراسم با اشاره به برخی فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی، موفقیت سپاه را در کنار مردم بودن و با مردم بودن دانست.

سردار حزنی افزود: به حمدالله این پروژه‌ها کمک قابل توجهی به رفع محرومیت از چهره استتان کرده و این روند را با قوت ادامه می‌دهیم.

وی افزود: این پروژه‌ها هدیه‏ای از طرف مقام معظم رهبری (مدظله‏العالی) به مردم استان کرمانشاه بود و سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) محرومیت‌زدایی را به عنوان یک راهبرد در مناطق محروم کشور و به عنوان کمک به دولت و افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می‌کند.

با تدبیر فرماندهی معظم کل قـوا و دستورات ایشان مبنی بر محرومیت‌زدایی و خدمت‏رسـانی در مناطق محروم، حساس و مرزی کشور با هدف افزایش عمق‌بخشی داخلی و کمک به توسعه و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قرارگاه سازندگی خاتم‏الانبیاء(ص) علاوه بر محرومیت‌زدایی در اطراف پروژه‌های سازندگی با انعقاد قرارداد با سپاه‌های استانی نسبت به محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی در مناطق محروم کشور اقدام می‌کند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول