اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خبر داد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس امور فرهنگی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود دوج ظهر امروز در نشست مدیران امور فرهنگی عملیات غیرصنعتی گاز ایران اظهار داشت: شور و مشورت یکی از مسائل مهمی است که در دین مبین اسلام مطرح شده و با بهره‌گیری از آن می‌توانیم کارها را به شکل بهتری انجام دهیم.

این مسئول افزود: با بهره‌گیری از مشورت می‌توانیم کارهای خود را با استفاده از نظرات و راهکارهای مختلف افراد کارآشنا به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی در همین راستا خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تمامی فعالیت‌ها و کارهای صورت گرفته در مراکز مشاوره شاهد مراجعه بیش از 150 نفر در روز برای دریافت مشاوره‌های گوناگون در این مرکز هستیم و این امر حکایت از مشورت‌پذیری اهالی و ساکنین این منطقه دارد.

دوج اذعان داشت: مشاوره یک فرآیند کمکی است که هدف آن راهنمایی افراد به شناخت هر چه بهتر رفتار خود و دیگران برای انجام بهتر کارها و فعالیت‌های خود در جوامع انسانی است.

این مسئول تصریح کرد: این جریان می‌تواند متوجه یک مشکل ویژه الگوی زندگی، هویت‌یابی و یا ترکیبی از این دو باشد و همه ما در مراحل مختلف زندگی خود به مشاوره نیازمندیم.

رئیس امور فرهنگی و مراکز آموزشی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران بیان داشت: انجام مشاوره برای بهبود کارها و تلاش برای پیشبرد اهداف می‌شود.

دوج ادامه داد: هدف ما در این مرکز تلاش برای کاهش و رفع مسائل و مشکلات روحی بین ساکنین و اهالی این شهرک و تلاش برای ایجاد محیطی شاد برای زندگی در بین ساکنان است.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: مشاوره فردی، مشاوره گروهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه خدمات گفتار درمانی و انجام پژوهش‌های اجتماعی از فعالیت‌های مهم این مرکز است.

رئیس امور فرهنگی و مراکز آموزشی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران گفت: خوشبختانه خانواده‌ها تاکنون از خدمات ارائه شده در این مرکز به گرمی استقبال کرده‌اند و امیدواریم با حمایت مسئولان شرکت خدمات غیر صنعتی روزبه‌روز بر کیفیت خدمات ارائه شده بیفزاییم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول