اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ خبر داد

بازدید یک میلیون گردشگری از مناطق دیدنی کوهرنگ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: سالانه افزون بر یک میلیون مسافر و گردشگر از مناطق دیدنی این شهرستان بازدید می‌کنند.

بازدید یک میلیون گردشگری از مناطق دیدنی کوهرنگ

یدالله خالدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی اقدامات لازم در راستای پذیرایی از میهمانان نوروزی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی از اعلام آمادگی ستاد تسهیلات سفر این شهرستان از 25 اسفندماه جاری خبر داد و گفت: آماده‌سازی امکانات رفاهی-تفریحی، فراهم سازی بستر اقامت امن و راحت مسافران نوروزی از جمله اقداماتی است که ستاد تسهیلات سفر این شهرستان فراهم کرده است.

خالدی با اشاره به وضعیت اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: در حال حاضر افزون بر 50 کلاس درسی در مدارس، سه هتل و یک باب فضای خانه معلم در این شهرستان با برخورداری از 250 تخت برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی آماده شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: این در حالیست که در صورت استقبال چشمگیر مسافران نوروزی و افزایش تعداد گردشگران امکان افزایش تعداد کلاس درسی مدارس برای استقبال از مسافران فراهم است.

وی با بیان اینکه سالانه در حدود یک میلیون مسافر از این شهرستان دیدن می‎‌کنند، گفت: اوج حضور و اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان در تاریخ‌های 12 و 13 فروردین ماه سال 91 خواهد بود که در راستای برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

خالدی با اشاره به مناطق گردشگری این شهرستان، گفت: چشمه دیمه، آبشار شیخ علیخان، تونل کوهرنگ، چشمه غلام آباد، مناظر و طبیعت زیبا و بکر بازفت، چاه سبزی بازفت، منطقه گردشگری حفاظتی دو آب صمصامی، غار یخی چما و دشت لاله‌های واژگون از جمله این مناطق دیدنی است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ بیان کرد: به منظور ارائه مطلوب خدمات و اقلام ضروری ومورد نیاز مردم و مسافران نوروزی بازرگانی این شهرستان به صورت فعال وارد عمل شده و بر عرضه کالاها در مراکز فروش نظارت می‌کند.

وی ادامه داد: مراکز فروشی نیز در این شهرستان به منظور تسهیل در خرید کالاها، اقلام ضروری و سوغاتی و همچنین کنترل بازار نوروزی پیش‌بینی شده است.

خالدی یادآور شد: نیروی انتظامی نیز بر رعایت نظم و امنیت در این شهرستان نظارت کامل دارد و اکیپ‌های ثابت و سیاری را به همین منظور در نقاط مختلف این شهرستان پیش‌بینی و ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول