اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

توزیع 400 تخته چادر و پتو بین مسافران نوروزی زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: 300 تخته پتو و 100 تخته چادر توسط شهرداری زنجان بین مسافران نوروزی زنجان توزیع می‌شود.

توزیع 400 تخته چادر و پتو بین مسافران نوروزی زنجان

ناصر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه نرم‌افزار راهنمای ابنیه تاریخی و آثار باستانی استان زنجان توسط سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری زنجان به مسافران بلوتوث می‌شود اظهار کرد: با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه توزیع میوه‌ها در 27 کانکس در استان همکاری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان در راستای شست‌وشوی اتوبوس‌ها با اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های استان زنجان همکاری دارد خاطر نشان کرد: جمع‌آوری 67 خودروی فرسوده از سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری زنجان محسوب می‌شود.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های زنجان‌گردی نیز به منظور معرفی جاذبه‌های استان زنجان به مسافران آماده شده است ادامه داد: این اتوبوس‌ها به منظور حمل و نقل گردشگران در قالب تور زنجان‌گردی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به بارش‌های مقطعی در استان زنجان تصریح کرد: خدمات صورت گرفته توسط پرسنل شهرداری زنجان در طول چند ماه اخیر به دلیل این بارش‌ها تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

موسوی یادآور شد: پاکسازی پارک‌ها، پاکسازی سطح شهر، جمع‌آوری پوسترها و داربست‌های موجود در سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول، بازدید و رفع نقص چراغ‌های راهنما، آغاز کاشت نهال در نقاط مشخص شده، خط‌‌کشی معابر، آماده‌سازی آب‌نمای میادین، رفع نقص معابر، شست‌وشوی فرش نمازخانه‌ها، رفع نقص سرویس‌های بهداشتی و شست‌وشوی سرویس‌ها از جمله اقدامات شهرداری زنجان به منظور استقبال از عید نوروز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول