اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فوریت‌های پزشکی و حوادث و اورژانس ملایر اعلام کرد

فعالیت پایگاه سلامت در شهرهای همدان و ملایر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مسئول فوریت‌های پزشکی و حوادث و اورژانس ملایر از فعالیت دو پایگاه سلامت در شهرهای همدان و ملایر در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت پایگاه سلامت در شهرهای همدان و ملایر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری  فارس از ملایر ملک حسین ‌خانقلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اورژانس ملایر طبق برنامه‌ریزی در حالت آماده باش قرار داد و با هماهنگی شبکه بهداشت در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی افزود: در شب چهارشنبه سوری امسال دو ماموریت از طرف اورژانس ملایر انجام شد که در یک مورد پسری 17 ساله از ناحیه قرنیه چشم آسیب دید و یک نوجوان 15 ساله نیز از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شد.

مسئول فوریت‌های پزشکی ملایر اضافه کرد: مراجعات به بیمارستان‌های مهر و غرضی نیز 10 مورد بوده که افراد آسیب دیده خود به بیمارستان‌های مذکور مراجعه کرده‌اند و این افراد نیز دچار آسیب در نواحی مختلف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود هشدارهای زیادی که در این راستا از سوی رسانه‌ها و مطبوعات، پلیس و مراکز مختلف و فوریت‌های پزشکی داده شد باز هم شاهد وقوع حوادث در ملایر و کشور بودیم و امیدواریم این حوادث کمتر شود.

خانقلی در ادامه از استقرار پرسنل و اکیپ‌های این فوریت در پایگاه امداد جاده‌ای در ملایر خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروها از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه سال آینده در این پایگاه‌ها مستقر هستند و کار امدادرسانی به افراد مصدوم را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: در مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ملایر و پایگاه‌های امداد جاده‌ای و سلامت ملایر در این ایام 46 نفر از نیروها به صورت کشیک مستقر بوده که هر روز 15 نفر فعالیت دارند.

مسئول فوریت‌های پزشکی و حوداث ملایر در ادامه از فعالیت پایگاه سلامت در ایام نوروز در ملایر خبر داد و گفت: تنها دو پایگاه سلامت در استان در این ایام فعال است که یکی در شهر همدان و پایگاه سلامت شهر ملایر در محور ملایر - اراک که یکی از مراکز پر تردد است.

وی به خدمات این پایگاه اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی، توزیع بروشور و... از این خدمات است که توسط نیروهای ما در این ایام در این کانکس انجام می‌شود.

خانقلی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن 115 در همه ساعات به صورت 24 ساعته در همه  ایام سال و در تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی و پاسخ گویی به مراجعین و مردم است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول