اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

برای رفاه مسافران نوروزی عملیات کارگاهی در جاده‌ها لغو می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات کارگاهی شرکت‌ها و ارگان‌ها در حریم جاده‌های استان از 15 اسفند لغایت 15 فروردین 91 برای ایجاد ترافیک روان و رفاه حال مسافران لغو می‌شود.

برای رفاه مسافران نوروزی عملیات کارگاهی در جاده‌ها لغو می‌شود

محمود محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات اداره‌کل راه و شهرسازی استان در زمینه سفرهای نوروزی بیان داشت: در نوروز 91 اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با استقرار ایستگاه‌های ویژه راهداری نوروزی در نقاط حادثه خیز و اهدای بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان، توزیع نقشه و نصب پیام‌های ایمنی در ایمنی در طول ایام نوروز در جاده‌های استان در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در خدمتگذاری به مردم آماده است.

وی ادامه داد: یکی اهداف وزارت راه و شهرسازی برقراری تردد ایمن و روان در جاده‌ها در راستای کاهش تصادفات در زمان سفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: در راهداری نوروزی 5 هزار کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان با استقرار 65 اکیپ راهداری نوروزی به استعداد 800 نیرو و تعداد 500 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری و گشت‌زنی در جاده‌ها‌ی استان اصفهان در خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی آماده هستند.

وی افزود: عملیات کارگاهی شرکت‌ها و ارگان‌ها در حریم جاده‌های استان از 15 اسفند لغایت 15 فروردین 91 برای ایجاد ترافیک روان و رفاه حال مسافران لغو می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: با فعالیت شبانه‌روزی مرکز مدیریت راه‌های استان در این اداره‌کل امکان مانیتورینگ و اطلاع‌رسانی سریع به همو‌‌طنان فراهم شده است، اکیپ راهداری در سطح راه‌های استان به صورت 24 ساعت آماده خدمات‌رسانی به هم‌و‌طنان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از دیگر اقدامات این اداره‌کل در ایام نوروز سخن گفت و اظهار داشت: بیش از 100 بنر با موضوع متنوع و با مضامین اطلاع‌رسانی شعارهای ایمنی در مبادی ورودی استان و راه‌های شریانی و اصلی نصب می‌شود.

وی تأکید کرد: هم‌وطنان می‌توانند در صورت تمایل به دریافت اطلاعات در زمینه راه با سامانه گویای 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول