اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز-48

آمادگی بندر امیرآباد برای نوروز / بازدید12 هزار نفر از بندر امیرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از آمادگی این بندر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

آمادگی بندر امیرآباد برای نوروز / بازدید12 هزار نفر از بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، سید علی نعیمی اظهار داشت: هر سال همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و ایام نوروز، بندر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز میزبان مسافران نوروزی است.

وی بیان کرد: انگیزه استفاده از محیط‌ زیست طبیعی منطقه، آشنایی با امور حمل و نقل دریایی، بازدید از بندر و چگونگی فعالیت‌های دریایی و بندری علت سفرهای نوروزی به این بندر است.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 12 هزار گردشگر و مسافر به این منطقه سفر کردند، از برنامه‌ر‌یزی‌های صورت گرفته برای میزبانی هرچه بهتر از این مهمانان خبر داد.

نعیمی گفت: با توجه به اهمیت منطقه چه از لحاظ فعالیت‌های بندری و چه از لحاظ همجواری با تالاب بین‌المللی میانکاله، با تشکیل کارگروه‌هایی که با حضور روابط عمومی، معاونان، حراست و گارد تشکیل شده، توانسته‌ایم به نتایج خوبی در زمینه میزبانی هرچه بهتر مسافران نوروزی دست یابیم.

وی حفظ، حراست از محیط زیست منطقه، آشنایی مسافران با فعالیت‌های بندر را از جمله مهم‌ترین اهداف در نوروز امسال برشمرد و بیان داشت: در این کارگروه مقرر شد که در تهیه بروشورهای اطلاع رسانی بندر، اهمیت تالاب میانکاله، چگونگی حفظ و صیانت از این سرمایه ملی نیز درج شود.  

مدیر بندر امیرآباد با بر شمردن طرح‌های ویژه در نظر گرفته شده برای نوروز گفت: برای نخستین مسافرانی که در ایام نوروز به این منطقه سفر کنند هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: درهای ورودی بندر، گارد آتش‌نشانی و ساختمان اداری نیز باز است و سفره هفت سین نیز چیده می‌شود.

نعیمی با اشاره به ممنوعیت گشت دریایی و ابلاغ این امر به فرماندهان شناورها و ارگان‌های دریایی همجوار ادامه داد: شناور تجسس و نجات بندر امیرآباد "ناجی" به همراه ناجی غریق و تجهیزات ویژه همکاری لازم را با گشت‌های منطقه شمال نیز در بندر حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمام اداره‌های این بندر نیروی شیفت ایام نوروز خود را معرفی کردند، گفت: راه‌های تماس با مدیران ستادی این بندر نیز همواره باز بوده و مدیران ملزم به پاسخگویی تمام وقت در ایام نوروز هستند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده  برای میزبانی هرچه بهتر، اطلاع‌رسانی دقیق، عدم تداخل در امور دریایی بندر ساعت بازدید از بندر در ایام نوروز 9 تا 17 اعلام شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول