اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

استقرار 39 اکیپ راهداری در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از استقرار 39 اکیپ راهداری در ایام نوروز در جاده‌های استان خبر داد.

استقرار 39 اکیپ راهداری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا خرمی ظهر امروز در نشست راهداری نوروزی و ایمن‌سازی ترافیک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش مسافرت‌ها در این ایام توجه به بحث ترافیک و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است که تدابیر لازم در این خصوص از ماه‌ها قبل در این اداره کل اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: شلوغی جاده‌ها افزایش ترافیک و تصادف را به همراه دارد که کوچک‌ترین سهل‌انگاری در برنامه‌ریزی‌ها عواقب جبران‌‌ناپذیری به دنبال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان ذی‌ربط در استان گفت: در ایام نوروز پنج اکیپ امدادی و تعمیراتی، 340 دستگاه ماشین‌آلات، 49 گشت راهداری مجهز به GPS به استعداد 300 نفر پرسنل در قالب 39 اکیپ راهداری اقدام به پوشش 6 هزار و 200 کیلومتر راه از راه‌های استان خواهند کرد.

خرمی در ادامه از آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و ایجاد امکانات رفاهی کامل به منظور اسکان مسافرین نوروزی در راه مانده خبر داد و بیان کرد: به منظور ایمن‌سازی جاده‌ها علاوه بر استقرار نیروهای امدادی در جاده‌ها تمام امکانات موجود اعم از کارشناسان و سایر منابع انسانی، انواع ماشین‌آلات، اکیپ‌های تعمیراتی و امدادرسانی فراهم شده است.

وی از کاهش تصادفات جاده‌ای در سال جاری در محورهای استان خبر داد و گفت: این موفقیت در سایه همکاری مردم و عوامل انتظامی صورت گرفته است.

مهدی حسنی فرمانده پلیس راه استان مرکزی نیز گفت: امسال اقدامات صورت گرفته در زمینه ایمنی ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای برکات بسیار خوبی به همراه داشت و موجب کاهش تصادفات شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول