اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و ترابری استان البرز:

خدمت شبانه‌روزی 135 مأمور راهداری در نوروز / تلاش راهداری سفر امن برای مردم است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و ترابری استان البرز اعلام کرد: در ایام نوروز 91، 135 مأمور راهداری به صورت شبانه‌روزی به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

خدمت شبانه‌روزی 135 مأمور راهداری در نوروز / تلاش راهداری سفر امن برای مردم است

قدرت‌الله ضیایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد امنیت در محورهای مواصلاتی استان البرز از مدت‌ها پیش فراهم شده و آخرین اقدامات از جمله به‌سازی راه‌ها در حال انجام است.

وی تأکید کرد: هدف ما انجام سفرهای امن برای مردم است که تحقق این مهم با همکاری دستگاه‌های دیگر و هم‌چنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

* حضور 12 اکیپ راهداری در تمام جاده‌های استان البرز

سرپرست اداره راه و ترابری استان البرز ادامه داد: به عنوان نمونه برنامه‌ریزی لازم و تجهیز یگان‌های راهداری برای حضور بی‌وقفه و ثابت 12 اکیپ در تمام ایام نوروز انجام شده است.

ضیایی‌فر افزود: در این تیم‌ها 135 مأمور راهداری حضور داشته و تمام ایام نوروز راه‌های استان البرز را پوشش خواهند داد.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با هرگونه شرایط غیر قابل پیش‌بینی در اختیار تیم‌های فوق قرار گرفته است، گفت: امیدواریم مسافران نوروزی در زمان سفر از محورهای استان البرز با امنیت کامل سفر خود را انجام دهند.

* مسافران نوروزی به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند

این مقام مسئول تأکید کرد: برای تحقق این مهم نیازمند همکاری مردم هستیم و اگر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کافی داشته باشند، می‌توان امیدوار به نوروزی بی‌خطر بود.

ضیایی‌فر در پایان متذکر شد: خوش‌بختانه دستگاه‌های مسئول در استان البرز همکاری و تعامل خوبی داشته و تلاش‌های ما برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی نتایج بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول