اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح نوروزی

12 اکیپ راهداری در راه‌های مواصلاتی البرز استقرار یافتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: به منظور ارائه خدمات به مسافران 12 اکیپ راهداری در راه‌های مواصلاتی البرز استقرار یافتند.

12 اکیپ راهداری در راه‌های مواصلاتی البرز استقرار یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ قدرت‌الله ضیایی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ساله به منظور ارائه خدمات به مسافران و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها راهداران در جاده‌های این استان مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: در این راستا امسال نیز در آستانه نوروز این اقدام انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه امسال با توجه به تجربیات سال گذشته تعداد راهداران افزایش پیدا کرده است، افزود: امسال 12 اکیپ راهداری در راه‌های مواصلاتی این استان مستقر می‌شوند.

ضیایی‌فر تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز امسال 140 راهدار در آماده‌باش کامل بوده و هم‌زمان با روز اول عید در راه‌های استان البرز مستقر می‌شوند.

وی تأمین آسایش مسافران، ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها و ارائه خدمات به مسافران در مواقع ضروری را از مهم‌ترین عوامل استقرار اکیپ‌های نوروزی در جاده‌های البرز عنوان کرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود از فعال شدن 80 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: این ماشین‌آلات از امروز در این محورها مستقر شده‌اند.

ضیایی‌فر گفت: تمام اقدامات لازم به منظور ارائه خدمات به مسافران انجام شده است اما رانندگان نیز باید مقررات کامل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا خطری متوجه آنان نشود.

وی ادامه داد: امنیت جاده‌ها توسط راهداران تأمین شده است، اما رانندگان نیز باید با احتیاط برانند تا نوروزی بدون خطر را پشت سر بگذارند.

ضیایی‌فر در ادامه هم‌چنین از استقرار ایستگاه‌های راهداری ثابت و سیار استان خبر داد و اظهار داشت: در این ایستگاه‌های ثابت 135 نیرو با 84 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین حضور دارند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول