اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای طرح ویژه نوروزی راهداری در جاده‌های خراسان‌رضوی از فردا

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل راه و ترابری گفت: طرح راهداری نوروزی استان از 25 اسفند ماه جاری آغاز و تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد.

اجرای طرح ویژه نوروزی راهداری در جاده‌های خراسان‌رضوی از فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، ابراهیم صنیعی اظهار کرد: در تمام ایام اجرای این طرح اکیپ‌های راهداری نوروزی به صورت تمام وقت در راه‌ها و به عنوان یاور مسافران و زائران برای ایجاد سفری توام با ایمنی و آسایش فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی از راه‌اندازی 10 ایستگاه ثابت خدمات‌رسانی به زائران در حاشیه محورهای شریانی و پرتردد استان خبر داد و گفت: وظیفه این ایستگاه‌ها ارائه خدمات اولیه به مسافران و نیز  ارائه خدمات خودرویی و راهنمایی‌های جاده‌ای است.

سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی تعداد پرسنل فعال در طرح نوروزی این مجموعه  را 391 نفر عنوان کرد و افزود: این افراد با پشتیبانی 209 دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و سنگین به ارائه خدمت می‌پردازند.

وی گفت: علاوه بر 26 اداره و نمایندگی استان تعداد 32 راهدارخانه ثابت و سیار نیز در محورهای استان آماده خدمت‌رسانی به مسافرین هستند.

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان در ادامه گفت: 3 اکیپ نظارت ستادی نیز در تمام ایام اجرای طرح نوروزی به گشت‌زنی در محورها و نظارت بر عملکرد ایستگاه‌ها و اکیپ‌های راهداری و نیز وضعیت محورها می‌پردازند.

وی با تاکید بر تاثیر انکارناپذیر آموزش در ایجاد فرهنگ قانون‌مداری افزود: امسال  نیز به مانند سنوات گذشته بنرهای جاده‌ای با مضامین توصیه‌های راهداری، هشدارهای ایمنی و آموزش قوانین در حاشیه تمام راه‌های اصلی منتهی به مشهد مقدس نصب می‌شود.

صنیعی در ادامه گفت: چاپ بولتن توصیه‌های ایمنی و کتابچه نوروزی آشنایی با علائم و دستگاه‌های ایمنی جاده‌ای همراه با  معرفی استان و راهنمای مسافر دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده برای استقبال از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول