اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

آمادگی 43 گروه راهداری گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از آمادگی 43 گروه راهداری برای استقبال از مسافران نوروزی این استان خبر داد.

آمادگی 43 گروه راهداری گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حجت شعبانپور ظهر امروز در جلسه راه و شهرسازی استان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در حوزه راه و شهرسازی استان اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز 43 گروه راهداری ساماندهی شده و از 25 اسفند جاری در محورهای گیلان مستقر می‌شوند.

وی درباره اقدام‌های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی افزود: پاکسازی حاشیه راه‌ها، لکه‌گیری، تعمیر سیستم‌های روشنایی راه‌ها و تونل‌ها، چراغ‌های چشمک‌زن، نصب علایم، شستشوی تابلوها و خط‌کشی‌ راه‌ها و تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌های استان از جمله اقدام‌های انجام شده است.

قائم مقام وزیر راه در گیلان، نصب بنر و پلاکارد با عناوین شعارهای ایمنی و راهنمایی مسافران در جاده‌ها، تهیه و توزیع بروشور اطلاعاتی را از دیگر اقدام‌های راه و شهرسازی استان در ایام نوروز ذکر کرد.

وی با بیان اینکه 416 راهدار در گیلان فعالیت دارند تصریح کرد: این تعداد راهداری در قالب 43 گروه با 269 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین و 52 دستگاه گشت راهداری و 12 گروه تعمیراتی در راه‌های مواصلاتی استان فعالیت می‌کنند.

شعبانپور از توزیع پیک سفر در بین مسافران نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: با هدف اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی پیک سفر با محتوای اطلاعاتی مورد نیاز مسافران درباره محورها، نقشه راه‌های استان، تلفن‌های ضروری ارگان‌های انتظامی و راهداری و راه‌های دسترسی مسافران دیدنی گیلان تهیه و توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز یادآور شد: از رانندگان می‌خواهیم با ماموران پلیس راه و راهداران استان همکاری کنند.

این مسئول شماره تلفن 3211111 و سامانه گویای 141 را برای اطلاع مسافران و مردم استان از آخرین وضعیت راه‌های گیلان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول