اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی:

750 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیمه‌شدگان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی از پرداخت 750 میلیارد ریال هزینه درمانی بابت درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی این استان در سال جاری خبر داد.

750 میلیارد ریال هزینه درمانی به بیمه‌شدگان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک کیومرث طهماسبی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر استان اظهار داشت: در حال حاضر 872 هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این میزان 57 درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: هزینه‌های درمانی که در طی سال بابت درمان بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود هزینه‌های هنگفتی است و باید تامین اجتماعی مورد حمایت جدی قرار گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به فعالیت واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی در این استان گفت: بیش از 24 هزار کارگاه فعال در استان فعالیت دارند که کارگران بسیاری در این واحدها مشغول کار هستند.

طهماسبی افزود: تا ماه گذشته 42 هزار مستمری‌بگیر استان از تامین اجتماعی دریافت خدمات داشته‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال به 45 هزار نفر برسد.

وی با اشاره به تعداد بازنشستگان استان بیان داشت: تاکنون ۷ هزار و 600 نفر در مشاغل سخت و زیان‌آور و ۴ هزار و 700 بازنشسته ماده 10 قانون نوسازی در استان مرکزی بازنشسته شده‌اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به لزوم تشویق کارفرمایان برتر عنوان کرد: تامین اجتماعی به دنبال این است تا با شناسایی و تجلیل از کارفرمایانی که در پرداخت به موقع بیمه نیروی کار، حفظ حقوق بیمه‌شدگان، استفاده از سیستم مکانیزه، رعایت مفاد قانون 90 تامین اجتماعی بهترین عملکرد را داشته‌اند، زمینه تشویق آنان را به کارآفرینی بیشتر فراهم سازد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی نیز گفت: یکی از راه‌های رشد و پیشرفت کشور تولید و حرکت چرخ‌های تولید و صنعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ابوالقاسم نصراللهی اذعان داشت: تعامل عناصر کارفرمایی، دولت و کارگران در روند تولید و پافشاری بر جهاد اقتصادی موجب بی‌اثر شدن تحریم‌ها و تهدیدات دشمن شده است.

در این مراسم از کارفرمایان برتر استان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول