اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

ارائه خدمات تامین اجتماعی به 235 هزار نفر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر از ارائه خدمات تامین اجتماعی به 235 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد.

ارائه خدمات تامین اجتماعی به 235 هزار نفر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش عبدالمجید رازه ظهر امروز در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی خدمات بسیار زیادی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارائه می‌کند و کیفیت خدمات در سال جاری بهبود یافته است.

 

وی افزود: بیش از 18 نوع خدمات توسط این نهاد ارائه می‌شود و تلاش داریم رضایت خاطر همه مراجعه‌کنندگان را فراهم کنیم.

 

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر از ارائه خدمات تامین اجتماعی به 235 هزار نفر در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: در شهرستان دشتستان و منطقه آبپخش بیشترین تعداد بیمه‌شدگان را داریم.

 

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: از ابتدای ارتقاء دهستان آبپخش به بخش یکی از مهم‌ترین مسائل و مباحثی که در این میان مطرح بوده استقرار ادارات و نهادهای دولتی در این بخش است.

 

مصطفی رضایی اضافه کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های بخشداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در دو سال و نیم اخیر شاهد استقرار نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت احوال، اداره گاز، کلنگ‌زنی دادگاه عمومی بخش آبپخش، استقلال نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش و استقرار شعبه اقماری تامین اجتماعی در آبپخش بوده‌ایم.

 

وی بیان داشت: تامین اجتماعی خدمات متنوع و متعددی به آحاد و اقشار گوناگون جامعه ارائه می‌دهد که نقش و تاثیر مستقیمی در رفاه و آسایش ایشان دارد و سبب آسایش خاطر مردم را در بسیاری از زمینه‌ها فراهم آورده است.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: ‌استقرار شعبه اقماری تامین اجتماعی در بخش آبپخش در دو سال اخیر تاثیر مهمی در کاهش هزینه‌های مردم، سهولت انجام امور و جلوگیری از اتلاف وقت داشته ولی همواره در این اداره مسائل و مشکلاتی را شاهد بوده‌ایم که شکایت و اعتراض مردم را به دنبال داشته است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: ایجاد اشکال و اختلال در سیستم ارتباطی این اداره از مسائلی است که در ماه‌های اخیر شدیدا شاهد آن بوده‌ایم و سبب رکود فعالیت‌های این اداره شده که در این راستا مذاکرات فراوانی با تامین اجتماعی استان بوشهر و مسئولان شهرستان داشته‌ایم.

 

رضایی فعالیت پاره‌وقت را یکی از اساسی‌ترین مشکلات تامین اجتماعی آبپخش عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت بالای مرکز بخش و روستاهای تابعه، فعالیت پاره‌وقت شعبه اقماری تامین اجتماعی پاسخگوی نیاز اهالی این بخش نیست و مسئولان تامین اجتماعی استان باید اقدامات لازم به منظور استقرار تمام وقت نیروی اداری در این شعبه را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که در دوران مدیرکل سابق و از ابتدای استقرار شعبه اقماری آبپخش مطرح بوده مساله استقلال تامین اجتماعی آبپخش و استقرار شعبه اصلی در آبپخش است که از مسئولان تامین اجتماعی استان می‌خواهیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول