اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 25 شعبه اقماری و اصلی تامین اجتماعی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر از فعالیت 25 شعبه اقماری و اصلی تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 25 شعبه اقماری و اصلی تامین اجتماعی در استان بوشهر

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: هدف از ایجاد شعبات اقماری ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم استان بوشهر بوده و در استان بوشهر در سال‌های اخیر اقدامات مطلوب و ارزنده‌ای در راستای فعالیت شعب اقماری تامین اجتماعی صورت پذیرفته است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر 10 شعبه اقماری تامین اجتماعی فعالیت دارد که از این میزان فعالیت پنج شعبه تامین اجتماعی را در شهرستان دشتستان شاهد هستیم.

رازه در ارتباط با علل فعالیت شعب اقماری تامین اجتماعی در بخش‌ها بیان داشت: هدف از راه‌اندازی شعب اقماری تامین اجتماعی در بخش‌ها دسترسی سریع بیمه‌شدگان به خدمات تامین اجتماعی و تسریع در انجام امور بیمه‌شدگان است.

وی از فعالیت 25 شعبه اقماری و اصلی تامین اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و افزود: در استان بوشهر 10 شعبه اقماری به موازات 15 شعبه اصلی و مادر فعالیت دارند و فعالیت این شعب مشکلات و هزینه‌های ایاب و ذهاب را برای بیمه‌شدگانی که در محل زندگی ایشان شعب مادر وجود ندارد مرتفع ساخته است.

این مسئول تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای شعب اقماری تامین اجتماعی تکریم ارباب رجوع است و از تمام توان برای تحقق این مهم بهره جسته‌ایم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر اذعان داشت: شعب اقماری تامین اجتماعی مشکلات خاص خود را دارند که یکی از اساسی‌ترین مشکلات شعب اقماری تامین اجتماعی اشکال در شبکه ارتباطی این شعب است و توان خود را در راستای به حداقل رساندن مسائل و مشکلات شعب اقماری تامین اجتماعی به کار گرفته‌ایم.

رازه گفت: پیش‌بینی ما از فعالیت شعب اقماری تامین اجتماعی در سطح بخش‌های استان بوشهر مطلوب است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود فعالیت این شعب را در دستور کار قرار داده‌ایم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ابراز داشت: افت نیروی انسانی به دلیل بازنشستگی تعدادی از کارکنان تامین اجتماعی استان از مسائلی است که شاهد آن هستیم و به دلیل این امر نمی‌توانیم فعالیت پاره وقت شعب تامین اجتماعی آبپخش را به فعالیت تمام وقت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول