اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد:

پرداخت 760 میلیارد ریال تعهدات تامین اجتماعی بوشهر به بیمه‌شدگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت 760 میلیارد ریال از تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به بیمه‌شدگان خبر داد.

پرداخت 760 میلیارد ریال تعهدات تامین اجتماعی بوشهر به بیمه‌شدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش عبدالمجید رازه شنبه شب در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از ابتدای راه‌اندازی تاکنون اقدامات مطلوبی در راستای ارائه خدمات به مردم این بخش انجام داده و توانسته مشکلات مردم در دسترسی به تامین اجتماعی را تا حد زیادی برطرف کند.

 

وی افزود: از بدو فعالیت این شعبه خدمات بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در این شعبه به مردم متدین و ولایت‌مدار آبپخش به نحو مطلوب ارائه شده و از اتلاف وقت ایشان تا حد زیادی جلوگیری شده است.

 

رازه خاطر نشان کرد: تمدید دفترچه‌های تامین اجتماعی بیمه‌شدگان یکی از خدماتی است که در شعبه تمدید اجتماعی آبپخش به افراد ارائه می‌شود و در این زمینه شاهد تمدید یک‌هزار و 721 دفترچه تامین اجتماعی در آبپخش بوده‌ایم.

 

این مسئول تعویض دفترچه‌های تامین اجتماعی را از دیگر خدمات تامین اجتماعی در شعبه تامین اجتماعی آبپخش دانست و خاطر نشان کرد: تعویض یک‌هزار و 193 دفترچه تامین اجتماعی و صدور یک‌هزار و 195 دفترچه بیمه تامین اجتماعی تنها بخشی از خدماتی است که در شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش به اهالی این بخش ارائه شده است.

 

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: دریافت لیست‌های بیمه یکی از خدمات مهمی است که در شعب اقماری تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و در این راستا شاهد دریافت 2 هزار و 596 لیست بیمه در شعبه تامین اجتماعی آبپخش بوده‌ایم.

 

رازه تصریح کرد: یکی از مسائلی که در ماه‌های اخیر مطرح شده انتقال شعبه اقماری بیمه تامین اجتماعی آبپخش از شعبه اصلی شبانکاره به شعبه اصلی دشتستان است و در حال حاضر در حال انجام مطالعات و بررسی‌هایی در این زمینه هستیم و تلاش خود را برای تحقق این خواسته مردم به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به فعالیت اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در زمینه پرداخت تعهدات ابراز داشت: در 10 ماه ابتدایی سال جاری در سطح استان بوشهر شاهد پرداخت بیش از 760 میلیارد ریال از تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر به بیمه‌شدگان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.

این مسئول گفت: در شهرستان دشتستان شاهد پرداخت 121 میلیارد از تعهدات کوتاه‌ مدت و بلند مدت بوده‌ایم و به طور متوسط ماهانه شاهد پرداخت 12 میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: با همکاری و همراهی مسئولان استان بوشهر تلاش خود را در راستای حل مشکلات و کاستی‌هایی که در تامین اجتماعی استان بوشهر وجود دارد به کار می‌گیریم و لحظه‌ای در این زمینه کوتاهی و اهمال نخواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول