اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم اعلام کرد

افزایش 10 درصدی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از افزایش 10 درصدی تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سال 90 خبر داد.

افزایش 10 درصدی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم سید مجتبی موسوی اظهار داشت: هم‌اکنون تامین اجتماعی به حدود 600 هزار نفر از جمعیت قم 18 نوع خدمت متنوع را ارائه می‌دهد که مهم‌ترین آنها پرداخت مستمری بازنشستگی، مستمری بازماندگی، مستمری از کارافتادگی و خدمات درمانی است.

وی گفت: خدمات تامین اجتماعی در دو حوزه تعهدات بلند مدت و تعهدات کوتاه مدت تقسیم بندی می‌شود که خدمت شاخص در حوزه تعهدات بلند مدت، پرداخت حقوق مستمری است و در این شاخص ماهانه بیش از 26 هزار و 500 مستمری‌بگیر از تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان قم بابت پرداخت حقوق بازنشستگی در سال 1390 به طور میانگین ماهانه بیش از 9 میلیارد تومان پرداخت می‌کند که این مبلغ حجم وسیعی از هزینه‌ها را در بر می‌گیرد.

موسوی اهم خدمات تامین اجتماعی در حوزه تعهدات کوتاه مدت را پرداخت مقرری بیمه بیکاری، پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پرداخت کمک هزینه ازدواج، پرداخت کمک هزینه وسایل کمک پزشکی، پرداخت کمک هزینه کفن و دفن ذکر کرد.

وی تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در سال جاری را هزار و 689 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول