اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان خبر داد

بیمه تامین اجتماعی یک میلیون نفر در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: بیش از یک میلیون نفر در گیلان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

بیمه تامین اجتماعی یک میلیون نفر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمدحسین شهدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه تامین اجتماعی استان به افزایش بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تامین اجتماعی گیلان بیش از 314 هزار نفر بیمه شده اصلی دارد.

وی ادامه داد: حدود 41 هزار نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی گیلان هستند که با مجموع ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، در گیلان بالغ بر یک میلیون نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی گیلان این تعداد بیمه‌شدگان را با احتساب افراد تبعی و تحت تکفل خود عنوان کرد و ابراز داشت: تامین اجتماعی گیلان به منظور انجام تعهدات خود به این تعداد بیمه شده، مبلغ بالغ بر 5 هزار و 600 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ در 11 ماهه نخست امسال پرداخت شده است خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از 2 هزار و 752 میلیارد ریال بابت مستمری بازنشستگی در استان پرداخت شده است.

شهدی‌نژاد، ادامه داد: بیش از یک‌هزار و 32 میلیارد ریال مستمری از کار افتادگی و بازماندگان، بالغ بر 534 میلیارد ریال بابت همسان‌سازی حقوق مستمری‌بگیران و 228 میلیارد و 100 میلیون ریال بابت مقرری بیمه بیکاری به بیش از 6 هزار و 500 نفر پرداخت شده است.

وی پرداخت 56 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک‌های کوتاه مدت در 11 ماه گذشته را از دیگر هزینه‌های تامین اجتماعی در بخش بیمه‌ای عنوان کرد.

این مسئول یادآور شد: در کنار بیش از یک‌هزار میلیارد ریال هزینه خدمات در حوزه درمان مستقیم مراکز ملکی و خرید خدمات درمانی از جمله طرف قرارداد در درمان غیرمستقیم بوده است.

وی پرداخت 34 میلیارد ریال غرامت دستمزد ایام بیماری، 14 میلیارد ریال کمک هزینه ایام بارداری و 8 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج را از دیگر هزینه‌های تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی گیلان ذکر کرد.

ا‌نتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول