اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان:

دفترچه‌های تامین اجتماعی تا پایان فروردین اعتبار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان دفترچه‌های تامین اجتماعی را تا پایان فروردین ماه 91 معتبر اعلام کرد و گفت: از اول اردیبهشت باید دفترچه‌های افراد تعویض شده باشد.

دفترچه‌های تامین اجتماعی تا پایان فروردین اعتبار دارند

علی ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اعلام این خبر اظهار داشت: تعویض دفترچه‌های کنونی برای تکمیل اطلاعات بیشتر فرد است به گونه‌ای که در دفترچه‌های جدید کد ملی اشخاص ثبت می‌شود.

وی با اشاره به طرح جدید بیمه تکمیلی، افزود: در طرح بیمه تکمیلی جدید کانون عالی بازنشستگان به نمایندگی از سایر کانون‌های بازنشستگی اقدام به انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای جهت بیمه مکمل مستمری‌بگیران کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: در طرح قدیم هرکس که متمایل به بیمه تکمیلی بود تقاضای خود را به کانون می‌داد اما در این طرح تمام مستمری‌‌بگیران از بیمه تکمیلی برخوردارند و اگر کسی خواهان این طرح نباشد می‌تواند از آن انصراف بدهد.

ترکاشوند بیان کرد: کانون‌های فاقد قرارداد از اول آبان به این مجموعه اضافه شده‌اند و آن دسته از کانون‌هایی که از قبل قرارداد داشته‌اند تا پایان قرارداد از طریق همان شرکت ارائه سرویس می‌دهند.

ترکاشوند با بیان اینکه بالغ بر 80 میلیارد تومان به صورت ماهانه به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود، گفت: آمار مستمری‌بگیران استان 118 هزار و 775 نفر هستند که با احتساب افراد تبعی به 319 هزار و 120 نفر می رسند.

وی ادامه داد: کل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خوزستان به همراه افراد تحت تکفل آنان 2 میلیون و 181 هزار و  927 نفر است که از این میان 731 هزار و 503 نفر بیمه شده و حدود یک میلیون و 450 هزار و 422 نفر افراد زیر پوشش بیمه‌شدگان هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول