اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

آمار اشتغال بهزیستی کشور را قبول ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آمارهای ارائه شده توسط برخی از مسئولان کشوری در بحث اشتغال معلولان و مددجویان بهزیستی درست نیست و به شدت از این روند انتقاد دارم.

آمار اشتغال بهزیستی کشور را قبول ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هادی مقدسی امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه دولت در سال ‌جاری خیز برداشته که ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کند، گفت: متاسفانه تاکنون در بحث اعتباری این تعداد شغل با مشکل مواجه هستیم و این اعتبار با وجود اینکه ۱۱ ماه از سال می‌گذرد، هنوز تامین نشده است.

عضو رسمی شورای اشتغال در کشور در ادامه یا‌دآور شد: این آماری که مسئولان کشوری ارائه می‌دهند، در بهزیستی لرستان خبری از اشتغال وجود ندارد.

وی عملکرد بهزیستی لرستان را یک عملکرد ضعیف عنوان کرد و گفت: مدیرکل بهزیستی لرستان متاسفانه یک مدیرکل پروازی است و برای خدمت به لرستان نیامده است.

مقدسی در ادامه اظهار داشت: ما به شدت از عملکرد این شخص انتقاد داریم و فرد جایگزین معرفی شده که بعد از انتخابات معارفه می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت باید در بحث اعتبار اشتغال‌زایی به استان‌های محرومی همچون لرستان که آمار نخست بیکاری کشور را داراست، توجه بیشتری داشته باشد.

رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد گفت: این پروژه در پنج فاز و در زمینی به مساحت ۲ هزار هکتار است.

وی یاد‌آور شد: فاز نخست این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار قرار داد، آن با پیمانکار بسته شده که به زودی عملیاتی می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود همچنین در رابطه با انتخابات و شایعات موجود نیز اظهار داشت: یکی از سلاح‌های برنده در مقابل دشمن، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی افزود: با آشنایی با ارکان نظام جمهوری اسلامی و با توجه به وظایف شورای نگهبان این شورا می‌تواند با تشخیص درست خود افراد اصلح را به مردم معرفی می‌کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آنهایی که با شایعات قصد دارند، حضور مردم را در پای صندوق‌های رای کمرنگ کنند، باید آگاه باشند که ملت ایران به هیچ شایعاتی توجه نداشته وهمچنان مقتدرانه در تمام صحنه‌ها حضوری پررنگ دارند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه عملکرد شورای نگهبان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور و وجود شورای نگهبان برای کشور اسلامی نیاز و ضروری است.

وی به عزل و نصب‌های ورزشی از جمله غلامرضا محمدی اشاره کرد و اظهار داشت: پشت این قضیه بدون شک جریان انحرافی حضور دارد و ما در این زمینه از وزیر ورزش حتما سئوال می‌پرسیم.

انتهای پیام/آ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول