اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر مربیان آموزش‌دیده

80 هزار نونهال در مهدهای کودک‌‌ بهزیستی خراسان رضوی نگهداری می‌شوند‌

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از 80 هزار نونهال در مهدهای کودک‌‌ وابسته به بهزیستی استان خراسان زیر نظر مربیان آموزش دیده نگهداری می‌شوند.

80 هزار نونهال در مهدهای کودک‌‌ بهزیستی خراسان رضوی نگهداری می‌شوند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد هاشم‌زاده عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی مذهبی نونهالان مهدهای کودک‌ استان که در سالن بهزیستی گناباد برگزار شد اظهار داشت: هیچ مشکلی برای اختصاص اعتبار برای ایده‌های نو در زمینه‌های مذهبی، نماز، عفاف و حجاب و قرآن وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 80 هزار نونهال در مهدهای کودک‌‌ وابسته به بهزیستی استان خراسان زیر‌نظر مربیان آموزش دیده نگهداری می‌شوند.

هاشم‌زاده از تحولی نو در سال آینده در مهدهای کودک‌ خراسان رضوی خبر داد و گفت: در حوزه‌های فعالیت‌های فرهنگی اولویت با شاخص‌های دینی و قرآنی است که یکی از این کارهای مهم و اساسی که در گناباد انجام گرفته برگزاری جشنواره فرهنگی مذهبی برای نونهالان است که اقدامی جدید است.

وی گفت: تعدادی از مربیان مهدها با همکاری آستان‌قدس دوره‌های آموزش بحث‌های قرآنی را فرا گرفته‌اند که با برنامه‌ریزی انجام گرفته در زمینه‌های قرآنی فعالیت بیشتر صورت می‌گیرد.

هاشم‌زاده از برگزاری 89 دوره‌های عفاف و حجاب، داستا‌ن‌های قرآنی، سرودهای مذهبی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای مربیان خبر داد و افزود: این دوره‌ها برای 2500 مربی شهرستانی برگزار شده است و آمادگی لازم برای تامین استاد و تخصیص اعتبار لازم برای بحث‌های آموزش قرآن در استان فراهم شده است.

وی گفت: سال 91 بذرهای پاشیده شده در مهدها به بار خواهد نشست و شاهد تحول اساسی در بحث دینی و مذهبی مهدها خواهیم بود.

هاشم‌زاده بیان داشت: تاکنون بالغ بر 35 مهد قرآنی در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که براساس آماده شدن زیرساخت‌های مناسب و تدوین نیازسنجی‌های صورت گرفته برای گروه‌های هدف سال آینده شاهد افزایش مهدهای قرآنی خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول