اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و ثبت احوال یزد امضا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان یزد از امضای تفاهم‌نامه میان بهزیستی و ثبت‌احوال خبر داد.

تفاهم‌نامه همکاری بین بهزیستی و ثبت احوال یزد امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بهزیستی و اداره کل ثبت‌احوال استان یزد با هدف گسترش کمی و کیفی طرح‌های پیشگیرانه بهزیستی و پوشش حداکثری جامعه هدف بین سازمان بهزیستی و اداره کل ثبت‌احوال استان یزد امضا شد.

وی با اشاره به اهمیت آمار و ارقام کارشناسی شده در برنامه‌ریزی دقیق بیان کرد: یکی از دغدغه‌های بهزیستی پوشش 100 درصدی طرح‌های پیشگیرانه است که آمار و ارقام مطمئن از ابزارهای مهم در رسیدن به این هدف است.

رحیمی‌نسب با اشاره به همکاری خوب ثبت‌احوال با سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه که در چهار بند تنظیم و به امضا طرفین رسید، ثبت احوال استان اطلاعات متولدین را به صورت ماهانه در اختیار نمایندگان قانونی بهزیستی قرار می‌دهد و این سازمان موظف است نتایج طرح‌های خود را به صورت سالانه به ثبت احوال استان اعلام کند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان یزد نیز در این زمینه با اشاره به راه‌اندازی سیستم جامع اطلاع رسانی در ثبت‌احوال اظهار داشت: اکنون زیرساخت‌های لازم در زمینه آمار و ارقام در ثبت‌احوال ایجاد شده است و تلاش می‌کنیم این امکانات را برای تسهیل امور پژوهشی و طرح‌های مختلف عام‌المنفعه در اختیار سازمان‌های مختلف قرار دهیم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول