اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهار سال دیگر

200 هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی کشور خانه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: قائم‌ مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: حدود 200 هزار نفر خانوار زیر پوشش سازمان بهزیستی در مدت چهار سال آینده دارای مسکن می‌شوند.

200 هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی کشور خانه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین بدخشان ظهر امروز در پنجمین همایش تجلیل از خیران گیلان با محوریت بزرگداشت «مرحوم حسین استقامت» در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر، اظهار داشت: حضرت محمد (ص) پیام‌آور مکارم اخلاقی و از خودگذشتگی است.

وی با اشاره به اینکه کمک به دیگران و ایثار در دین اسلام سفارش شده است، تصریح کرد: دیگر استان‌های کشور با الگوپذیری از گیلان همایش‌های تجلیل از خیران خود را برگزار می‌کنند.

قائم‌ مقام رئیس امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور تعداد فعالیت‌های صورت گرفته توسط این سازمان در طول سال را 120 عدد عنوان کرد و اذعان داشت: در سال 59 شهید فیاض‌بخش بحث توانمندسازی گروهی از جامعه را مورد هدف خود قرار داد که توان‌بخشی و توانمندسازی معلولان از ماموریت‌های ویژه او بود.

وی، با اشاره به اینکه حدود 200 هزار خانوار زیرپوشش سازمان بهزیستی کشور در طول مدت 4 سال دارای مسکن شوند، افزود: 40 درصد هزینه‌های هر خانواده در کشور صرف امور مسکن می‌شود.

بدخشان، سهم گیلان برای دریافت مسکن را یک‌هزار و 900 مسکن در سال 89 و در سال 90 نیز حدود دو هزار خانه عنوان کرد.

وی، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط سازمان بهزیستی با بانک مرکزی قرار است وام 20 میلیون تومانی مسکن با بهره کم در اختیار خانوارهای زیر پوشش این سازمان قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از منظرهای معارف الهی بحث انسانیت است، بیان داشت: خداوند تمام صفات خوب را به انسان که جانشین او در روی زمین محسوب می‌شود، اهدا کرده است.

محمد اکبرزاده با بیان اینکه پیامبران الهی در بین انسان‌ها دارای صفات برجسته‌ای مانند بخشندگی بودند، تصریح کرد: گیلان با تقدیم دانشمندان و فقهای برجسته به کشور جلودار پیشرفت و توسعه در علوم مختلف است.جوانان دنبال افرادی هستند که دارای علم و ادب بوده و برای دیگران تاثیرگذار باشند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم به تعدادی از خیران گیلان و اعضای هیئت ‌مدیره آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت با اهدای تندیس یادمان «حسین استقامت» خیر برجسته گیلانی و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول