اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران:

یکی از برکات انقلاب ایران علم‌اندوزی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران، علم و علم‌اندوزی است.

یکی از برکات انقلاب ایران علم‌اندوزی است

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام حسین حسینی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران عصر امروز در گردهمایی مدیران دانشگاه مازندران که با حضور مدیرکل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد با تأکید بر علم و علم آموزی گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران علم و علم‌اندوزی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس گسترش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سراسر کشور نظیر دانشگاه مازندران در دستور کار قرار گرفت.

حسینی با بیان جایگاه علم در دین مبین اسلام و بزرگان دینی اظهار داشت:‌ در قرآن کریم‌ به خداوند، خود قرآن، پیغمبر و اهل بیت و علم "نور" اطلاق شده است.

وی افزود: خاصیت و طبیعت نور این است که به واسطه آن محیط و طبیعت فرد روشن می‌شود تا دیگران بتوانند از معلومات آن فرد استفاده کنند.

حسینی در ادامه بر مسئولیت خطیر دانشگاهیان در امر آموزش تأکید کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود تا شما اساتید برگزیده که در کسوت تربیت و آموزش نسل‌های آتی به ارائه خدمت می‌پردازید متعهدانه و متواضعانه در عرصه‌های تعلیم و تعلم، دانشجویان را هدایت و راهنمایی کنید.

وی همچنین سه محور اساسی را در دانشگاه مهم و ضروری دانست و تأکید کرد: استفاده بهینه از زمان آموزشی، اسلامی ‌کردن دانشگاه‌ها و وضعیت فرهنگی از مهم‌ترین محورهای هر دانشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول