اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

کتاب «بررسی تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه پژوهه پژوهشکده باقرالعلوم(ع)گفت: کتاب «بررسی تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان با رویکرد پاسخ به شبهات پیرامون» آماده انتشار شد.

کتاب «بررسی تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان» منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، حسن رضایی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های واحد پاسخ به سئوالات و شبهات دینی، تدوین کتابی با عنوان «بررسی تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان با رویکرد پاسخ به شبهات پیرامون» است.

وی افزود: از محورهای مهمی که پایگاه‌های الحادی به طور گسترده به آن پرداخته‌اند، بررسی برخی حوادث تاریخی در قرون اولیه اسلام و ارتباط آن با ایران است و در این پایگاه‌ها این چنین القاء می‌شود که دین اسلام ماهیتی نژاد پرستانه و ضد ایرانی دارد و با استناد به برخی شواهد تاریخی در صدد اثبات این ادعا واهی هستند.

مدیر گروه پژوهه پژوهشکده باقرالعلوم(ع) خاطر نشان کرد: واحد پاسخ به سئوالات و شبهات دینی گروه پژوهه با شناسایی کامل این شبهات، پروژه دیگری را ثبت و تصویب و عملیاتی کرد.

وی اضافه کرد: این پروژه با عنوان «بررسی تعامل اعراب مسلمان و ایرانیان با رویکرد پاسخ به شبهات پیرامون» به قلم دکتر حاجی‌زاده به رشته تحریر درآمده و دکتر فلاح‌زاده عضو هیئت علمی و مدیر گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم (ع) نظارت علمی این کتاب را بر عهده داشته است.

رضایی تصریح کرد: کارهای محتوایی این کتاب اعم از نگارش، اصلاحات و... به طور کامل به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل مقدماتی چاپ را طی می‌کند و به زودی روانه بازار چاپ و نشر می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول