اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

طرح توسعه کشاورزی نقش مهمی در تحول این بخش دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی که با هدف پیگیری دقیق و مستمر مصوبات، جمع‏آوری و تنظیم و ارائه گزارش عملکرد تشکیل شده، نقش مهمی را در تحول کشاورزی دارد.

طرح توسعه کشاورزی نقش مهمی در تحول این بخش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علیرضا قاسمی‏فرزاد در جلسه توسعه و ترویج کشاورزی در سطح شهرستان با اشاره به اهمیت این مهم در کشور به ویژه در سطح منطقه اظهار داشت: ایران از لحاظ شرایط آب و هوایی با داشتن چهار فصل سال دارای امتیاز به‏سزایی در امر توسعه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه کشورمان با داشتن این مزیت از زمان‏های بسیار قبل بر مبنای توسعه و ترویج کشاورزی پایه‏گذاری شده بود، تصریح کرد: گرچه در مقطع زمانی به ویژه در دهه 40 با طرح قوانین مختلف شرایط ایران در بخش اقتصادی از توسعه کشاورزی فاصله گرفت و به سوی صنعت از نوع وابسته حرکت کرد؛ ولی امروز می‏بینیم که این روند تغییر یافته و کشاورزی از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی، توجه به توسعه زیرساخت‏ها در کشور مد نظر قرار گرفت که این مهم با ایجاد سدهای آبی، بهبود در اراضی موجود کشور موجب شد تا زمینه توسعه بخش کشاورزی فراهم شود.

وی نگاه دولت عدالت محور و خدمتگذار را در توسعه بخش کشاورزی بسیار چشمگیر دانست.

قاسمی‏فرزاد اذعان داشت: امروز با وجود تحریم‏ها و فشارهای اقتصادی که از سوی استکبار جهانی بر ایران حاکم شده است، توجه ویژه‏ای به بخش کشاورزی شده که لازم است تا از این فرصت‏های ارزنده، در توسعه کشاورزی شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول