اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

تشکیل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از تشکیل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در آبپخش خبر داد.

تشکیل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز شامگاه سه‌شنبه در نشست تعاونی تولید کشاورزی چم‌تنگ اظهار داشت: برای توسعه بخش کشاورزی باید از ظرفیت‌های موجود بویژه بخش خصوصی و شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی غیر دولتی استفاده بیشتری شود.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: با مدیریت تولید، ضمن افزایش میانگین تولید و ارتقا بهره‌وری می‌توانیم شاهد تولید علمی در بخش کشاورزی توسط کشاورزان و دامداران باشیم.

وی در ارتباط با اهمیت کشاورزی در بخش آبپخش افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شهرستان دشتستان شاهد آن خواهیم بود تلاش در راستای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بوده و در ماه‌های اخیر اقدامات ارزنده‌ای در این راستا صورت گرفته است.

خرم‌روز از تشکیل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: تشکیل تعاونی‌های مربوط به حوزه‌ کشاورزی از اقدامات مهمی است که شاهد آن بوده‌ایم و در این راستا می‌توان به تشکل تعاونی آب‌بران و تعاونی تولید کشاورزی در بخش آبپخش اشاره کرد که پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه شاهد آن بوده‌ایم.

این مسئول تاکید کرد: یکی از مزایای تشکیل تعاونی‌های کشاورزی حضور و مشارکت فعال کشاورزان و بهره‌برداران عرصه کشاورزی در عرصه توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در تلاش در این راستا است.

بخشدار آبپخش بیان داشت: بخش آبپخش با دارا بودن یک میلیون و 200 هزار اصله نخل بیش از نیمی از تولیدات محصولات خرمای شهرستان دشتستان را به خود اختصاص داده و باید تمام توان خود را برای شکوفایی شهرستان دشتستان به کار گیریم.

خرم‌روز بیان داشت: شرکت تعاونی تولید چم‌تنگ بخش آبپخش با سرمایه و اعتبار اولیه 140 میلیون ریال تشکیل شده و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن در جلسه عمومی مجمع این تعاونی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول