اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان

تنیس‌ روی ‌میز معلولان پایتخت باز هم قهرمان شد

خبرگزاری فارس: در دور برگشت رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان کشور (بخش آقایان)، تیم باشگاه نفت پایتخت در بخش نشسته و تیم البرز در بخش ایستاده مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند.

تنیس‌ روی ‌میز معلولان پایتخت باز هم قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دور برگشت بازی‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان که به میزبانی شرکت نفت پایتخت در اصفهان برگزار شد، در بخش نشسته باشگاه نفت پایتخت، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد، هیئت استان البرز، هیئت استان کرمان و هیئت استان خوزستان مقام‌های نخست تا پنجم را از آن خود کردند.

در بخش ایستاده رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان، باشگاه نفت پایتخت، هیئت استان البرز، هیئت استان کرمان و هیئت استان خوزستان مقام‌های نخست تا چهارم را به دست آوردند.

هم‌چنین در مجموع رقابت‌های رفت و برگشت تنیس روی میز جانبازان و معلولان و در بخش ایستاده، هیئت استان البرز مقام نخست، باشگاه نفت پایتخت مقام دوم، هیئت استان البرز مقام سوم و هیئت استان گلستان مقام چهارم و در بخش نشسته نیز باشگاه نفت پایتخت مقام نخست، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مقام دوم، هیئت استان البرز مقام سوم، هیئت استان کرمان مقام چهارم و هیئت استان خوزستان مقام پنجم این بازی‌ها را در نهمین دوره از رقابت‌های تنیس روی میز جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور کسب کردند.

* ترویج ورزش از اهداف اصلی شرکت نفت پایتخت

حجت‌الله رضایی مدیرعامل شرکت نفت پایتخت و حمایت ‌کننده این دوره از بازی‌ها با بیان اینکه تنها هدف باشگاه سرمایه‌گذاری در بخش ورزش استان اصفهان برای شکوفایی آن است، بیان داشت: شرکت نفت پایتخت با شعار ترویج ورزش قهرمانی در اصفهان و شکوفایی ورزش در این استان پا به میدان گذاشت که در سال گذشته شاهد قهرمانی تیم بدمینتون این باشگاه در رقابت‌های باشگاه‌های کشور بودیم.

وی تأکید کرد: در سال جاری نیز توانستیم مقام چهارم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های تکواندو کشور در بخش نونهالان را کسب کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت پایتخت اظهار داشت: تمام نیروهای این تیم از نیروهای بومی اصفهان بودند.

وی تأکید کرد: در نهمین دوره از رقابت‌های تنیس روی میز آقایان جانباز و معلول باشگاه‌های کشور نیز توانستیم عنوان قهرمانی در بخش نشسته و نایب قهرمانی در بخش ایستاده را کسب کنیم.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول