اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان:

نمایشگاه نقاشی معلولان در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: نمایشگاه نقاشی معلولان در استان زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه نقاشی معلولان در زنجان برگزار می‌شود
غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آثار هنرمندان معلول ذهنی ـ حرکتی و جسمی ـ حرکتی در این نمایشگاه نقاشی در گالری عاصم زنجانی به بازدید عموم گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه 50 اثر نقاشی از معلولان هنرمند در این نمایشگاه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: تکنیک طراحی مورد استفاده در این آثار شامل تکنیک خراشی، چاپ و تصویرسازی است.
رئیس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: هنرمندان معلول استان در طراحی این آثار از ابزاری چون گواش، پاستل، مداد شمعی، آب‌رنگ و ماژیک استفاده کرده‌اند.
وی با بیان اینکه 9 نفر از هنرمندان آثار خود را در گالری عاصم زنجانی به نمایش می‌گذارند، عنوان کرد: سکینه مسلمی، فریبا عسگرنژاد، زینب عباسی، بهناز انصاری، حسین شیر محمدی، خالق مقدم،‌ یلماز عجبی، بهزاد جعفری و امیر متین هنرمندانی هستند که آثار خود را در نمایشگاه نقاشی به دید عموم می‌گذارند.
شایان ذکر است که نمایشگاه نقاشی معلولان هنرمند استان زنجان روز دوشنبه پنجم دی ماه و در ساعت 16 در مکان گالری عاصم زنجان افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول