اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کوهبنان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه معلولان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان گفت: با همکاری اداره بهزیستی و هلال‌احمر، معلولان کوهبنانی آموزش‌های کمک‌های اولیه را فرا می‌گیرند.

برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه معلولان

محمدرضا بهره‌مند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: اداره بهزیستی با همکاری جمعیت هلال‌احمر این شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه معلولان کرده است.

وی افزود: در حوادث غیر مترقبه و همچنین حوادث جاده‌ای مانند تصادفات، نجات جان مصدومان و حادثه‌دیدگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا دانستن کمک‌های اولیه در حد نیاز ضروری به نظر می‌رسد و این امر مربوط به همه افراد جامعه می‌شود.

بهره‌مند ابراز داشت: از آن جا که معلولان نیز جزیی از جامعه ما محسوب می‌شوند و نباید تفاوتی بین آنها و سایر اقشار اجتماع وجود داشته باشد، تصمیم بر آن گرفتیم که برای آنها یک دوره کلاس آموزش کمک‌های اولیه برگزار کنیم و این طرح مورد استقبال هلال‌احمر کوهبنان قرار گرفت و این دوره آغاز شد.

وی مدت این دوره را یک ماه از تاریخ 28 بهمن ماه تا 28 اسفند ماه سال جاری و تعداد معلولان شرکت‌کننده در این طرح را 35 نفر اعلام کرد و افزود: در پایان این دوره در صورت فراگیری آموزش‌های مورد نظر، به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول