اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان سمنان:

13 هزار بلیت نوروزی در سمنان پیش‏فروش شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان از پیش‏فروش بیش از 13 هزار قطعه بلیت نوروزی در این استان خبر داد.

13 هزار بلیت نوروزی در سمنان پیش‏فروش شد

داود سعدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: با هماهنگی‏های به عمل آمده با تشکل‏های صنفی حمل و نقل و 32 شرکت حمل و نقل مسافر در استان سمنان و در راه ارائه خدمات مطلوب به مسافران، پیش‏فروش بلیت اینترنتی اتوبوس‏های بین‏شهری افزایش بی‏سابقه‏ای داشته است.

وی افزود: پیش‏فروش بلیت‏های نوروزی از تاریخ 23 اسفندماه سال جاری آغاز و برای روزهای 25 اسفند 90 تا 15 فروردین 91 پیش‏فروش شده و تاکنون نسبت به کل ایام طرح در سال 90 به مقدار 130 درصد افزایش داشته است.

سعدی گفت: از جمله فعالیت‏های مهم حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان استان، نصب وب‌کیوسک فروش بلیت با همکاری استانداری در دانشگاه‏ها و مراکز پر جمعیت و اطلاع‏رسانی گسترده از طریق رسانه‏ها بوده که مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان با اشاره به فعالیت گسترده شرکت‏های حمل و نقل مسافر در استان سمنان در این زمینه اظهار کرد: پیش‏فروش اینترنتی بلیت به مسافران در ایام طرح نوروزی سال 90 نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 20 برابر بوده که افزایش 130 درصدی امسال نشان از استقبال بسیار خوب مسافران برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی دارد.

وی یادآور شد: استان سمنان با دارا بودن 32 شرکت فعال و مجموع 734 دستگاه ناوگان عمومی مسافربری جاده‏ای زیر پوشش شرکت‏های حمل و نقل مسافربری، آمادگی کامل برای حمل و نقل مسافران را در ایام تعطیلات نوروز سال 1391 دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول