اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری پایانه کرج‌:

بیش از 50 هزار بلیت سفرهای نوروزی در کرج پیش‌فروش شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری پایانه شهید کلانتری کرج از پیش فروش 50 هزار و 90 بلیط از طریق این پایانه برای سفرهای نوروزی خبر داد.

بیش از 50 هزار بلیت سفرهای نوروزی در کرج پیش‌فروش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلان‌شهر، میرالتفات پیغمبردوست با اشاره به راه‌اندازی سامانه فروش الکترونیکی فروش بلیت سفرهای برون شهری در کلان‌شهر کرج، اظهار داشت: این سامانه از بیست و سوم بهمن‌ماه سال جاری اقدام به فروش بلیت اینترنتی ویژه ایام نوروز کرده است.

وی با بیان این که، فروش بلیت‌های نوروزی از طریق اینترنت تا اول اسفندماه جاری ادامه داشت، افزود: براساس آمارهای به دست آمده تاکنون شهروندان 257 فقره بلیت از طریق سامانه اینترنتی برای سفرهای درون شهری تهیه کردند.

این مسئول بیان کرد: این تعداد بلیت امکان مسافرت برای 393 نفر را در ایام نوروز مهیا می‌کند.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری پایانه شهید کلانتری کرج درباره بالاترین میزان تقاضای سفر شهروندان برای ایام عید، عنوان کرد: براساس بلیت‌های تهیه شده بیشترین تقاضای سفرهای نوروزی به مقصد مشهد مقدس است.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری پایانه شهید کلانتری کرج با اشاره به تهیه بلیت‌های نوروزی مسافران از طریق مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت در این پایانه مسافرتی، اظهار داشت: از شروع تاریخ پیش‌فروش بلیت‌های نورزی تاکنون 4 هزار و 833 فقره بلیت فروش رفته است.

پیغمبردوست، گفت: این تعداد بلیت در اختیار 12 هزار و 134 نفر از متقاضیان خرید بلیت قرار گرفته است.

وی، کاهش ازدحام جمعیتی در مراکز تهیه بلیت به خصوص در آستانه سال نو را مهم ارزیابی کرد و گفت: بهره‌گیری از خدمات سامانه تهیه اینترنتی بلیت‌های نوروزی از راهکارهای مهم به منظور جلوگیری از این مسئله است.

این مسئول بیان کرد: از دیگر مزایای تهیه بلیت اینترنتی کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از ترافیک شهری است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول