اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز و با حضور گردشگران صورت می‌گیرد

سیمای استانی دنا بهترین معرف قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیمای استانی دنا به عنوان یک رسانه فراگیر و پرمخاطب می‌تواند بهترین معرف قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز باشد.

سیمای استانی دنا بهترین معرف قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد

کورش امیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: باید از این پس همه توان خود را برای پیشرفت و توسعه استان در زمینه‌های مختلف از جمله بخش اقتصادی بر روی صنعت توریسم بگذاریم.

این مسئول ابراز داشت: صنعت گردشگری کم‌هزینه و پردرآمد بوده و استان ما نیز به صورت خدادادی همه زمینه‌ها برای توسعه این صنعت را دارد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اولین قدم برای شناساندن استان در ابعاد مختلف از طریق گردشگری و توسعه محوریت گردشگری است که در راستای آن می‌توان توانمندی‌های دیگر را در همه بخش‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار بیشتر فراهم آورد.

 وی یاد‌آور شد: استعداد خوب استان در این بخش برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ایجاد و احداث مجتمع‌های تفریحی، هتل‌ها، مهمانسراها و کمپینگ‌های بخش‌گردشگری از اولویت‌ها بوده و مسئول عالی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر رونق فعالیت‌های این بخش اهتمام کامل دارند.

امیدی‌پور، نقش صدا و سیما به خصوص سیمای استانی دنا را در اطلاع‌رسانی این حوزه و شناسایی و معرفی قابلیت‌های این بخش موثر دانست و گفت: این رسانه ملی با مصاحبه از مسئولان و کارشناسان به صورت روزانه در اطلاع‌رسانی به مردم و مهمانان نوروزی به خصوص از طریق رادیو به ‌خوبی می‌تواند توانمندی‌های استان و جایگاه‌های گردشگری و تفریحی، مکان‌های اقامتی و اسکان و چگونگی خدمات‌دهی را به استحضار عموم برساند.

 وی تاکید کرد: مدیران به خصوص متولیان امر شرایط را به گونه‌ای برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم کنند که ضمن ماندگاری بیشتر در استان، سبب نشاط، سرور و شادابی هر چه بیشتر آنها شده و مهمانان و گردشگران نوروزی با خوشحالی و خاطره خوش استان ما را ترک کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در تعطیلات نوروز جز در یک فرصت شش روزه، فعالیت‌ها و کارهای پروژه‌ها در سطح این استان نباید به هر دلیل تعطیل شود.   

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول