اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تهران:

جاجرود قابلیت ارتقا به شهر را دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تهران گفت: منطقه جاجرود با وجود چند ناحیه روستایی و مراکز کارگاهی متعدد قابلیت تبدیل شدن به شهری مجزا را دارد.

جاجرود قابلیت ارتقا به شهر را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود مصلحی‏شاد عصر امروز در جمع مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران اظهار کرد: در حال حاضر، جاجرود استعداد بالقوه‏ای برای تبدیل شدن به شهری مجزا دارد.

وی با اشاره به برخی ویژگی‏های بارز منطقه جاجرود خاطرنشان کرد: منطقه جاجرود علاوه بر جریان رودخانه‏ای زیبا و برخورداری از طبیعتی بکر، از وجود نزدیک به سه هزار واحد کارگاهی نیز بهره‏مند است.

مصلحی‏شاد ادامه داد: در برخی از مراکز و واحدهای صنعتی جاجرود به صورت سه ‏شیفت و دو شیفت، یک هزار و 500 نفر نیروی کار مشغول فعالیت هستند.

بخشدار مرکزی تهران با اشاره به آمار جمعیتی منطقه جاجرود گفت: در حال حاضر، جاجرود با 10 هزار نفر جمعیت ساکن دائم قابلیت تبدیل شدن به شهری مجزا را دارد.

وی تصریح کرد: جاجرود، مجموعه‏ای از مناطق روستایی واقع در شمال شرق استان تهران و مستقر در 10 کیلومتری پایتخت است و دیگر هموطنان، این خطه خوش آب و هوا را با رودخانه هم‏نام و زیبای جاری در آن می‏شناسند.

مصلحی‏شاد ادامه داد: نقاطی روستایی همچون "سعیدآباد"، "طاهرآباد" و نواحی کارگاهی از جمله داشته‏های جاجرود به شمار می‏آید.

بخشدار مرکزی تهران افزود: مراحل مقدماتی این تبدیل جغرافیایی انجام و آمادگی لازم از سوی مردم و شوراهای اسلامی منطقه اعلام شده است.

وی ادامه داد: دیگر امور مرتبط با واحدهای مسکونی نواحی روستایی جاجرود به غیر از طرح‏ هادی روستای "خسرو آباد" با مشکل خاصی مواجه نیست.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول