اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دماوند اعلام کرد

آمادگی کامل پلیس در برخورد با افراد خاطی چهارشنبه‏سوری

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، آمادگی کامل نیروهای انتظامی را در برخورد با افراد خاطی در مراسم چهارشنبه‏سوری اعلام کرد.

آمادگی کامل پلیس در برخورد با افراد خاطی چهارشنبه‏سوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، فرهاد قدسی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مسئولان شهرستان و انجام هماهنگی لازم در این خصوص گفت: مراسم شب چهارشنبه آخر سال یک مراسم ملی و میهنی است.

وی تصریح کرد: نگاه نیروی انتظامی به این مراسم، نگاهی فرهنگی است؛ ولی با هرگونه اقدامی که باعث ایجاد رعب و وحشت برای خانواده‏ها، اطفال و کهن‏سالان شود، قطعا برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: همچنین برخورد لازم با تجمعاتی که به منظور اقدام به رقص و پایکوبی و استفاده از مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز انجام شود، صورت می‏گیرد.

قدسی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای انتظامی در برخورد با افراد خاطی گفت: نیروی انتظامی به منظور امنیت شهروندان این آمادگی را دارد تا با هرگونه بی‏قانونی برخورد کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: امیدواریم که همچون سنوات گذشته، این مراسم بدون هیچ‏گونه حادثه خاصی برگزار شود و به پایان برسد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول