اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعتی دیگر و باحضور مدیرعامل فرودگاه‌های کشور

ساختمان پلیس فرودگاه طبس افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فرودگاه طبس گفت: ساختمان پلیس فرودگاه طبس تا ساعتی دیگر و با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

ساختمان پلیس فرودگاه طبس افتتاح می‌شود

امین‌الله صولتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، از افتتاح ساختمان پلیس فرودگاه طبس تا حدود ساعتی دیگر، با حضور محمود رسولی‌نژاد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور، و سردار نبی‌الله حیدری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد.

وی بیان کرد: پروژه احداث ساختمان پلیس فرودگاه طبس با اعتبار اولیه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، جزو طرح‌های ملی است که هزینه آن از محل اعتبارات شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور تأمین شده است.

رئیس فرودگاه طبس اضافه کرد: ساختمان پلیس این فرودگاه دارای زیربنای 480 مترمربع و بخش‌هایی از قبیل فرماندهی، افسرنگهبان، کادر، آسایشگاه، نمازخانه، اسلحه‌خانه، بازداشتگاه و ... است که کار احداث آن از اواخر سال 1386 آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به طبس، به دنبال جذب اعتبار برای محوطه‌سازی فرودگاه طبس هستیم.

فرودگاه طبس در قلب کویر ایران از لحاظ تعداد و تنوع دستگاه‌ها و سیستم‌های هوانوردی و نقش‌آفرینی در هدایت پروازهای عبوری، یکی از مهمترین فرودگاه‌های جنوب شرق کشور محسوب می‌شود.

فرودگاه طبس با مساحت 681 هکتار از نیمه دوم سال 1374 عملیاتی شده و پذیرای هواپیماهای بدنه متوسط و بدنه کوچک است.

باند این فرودگاه دارای 3 هزار متر طول و 45 متر عرض از نوع آسفالت روسازی شده است و پارکینگ این فرودگاه نیز برای پارک چهار هواپیما آماده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول