اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

پلیس آماده برخورد با بی‌نظمی‌های چهارشنبه سوری است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پلیس برای برخورد با بی‌نظمی‌ها و هنجارشکنی‌ها در چهارشنبه سوری خبر داد.

پلیس آماده برخورد با بی‌نظمی‌های چهارشنبه سوری است

علیرضا عادلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پلیس با شادی مردم مخالف نیست ولی اجازه به خطر انداختن سلامتی و آرامش مردم را به هیچ کس نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مراسمات چهارشنبه آخر سال، افزود: آگاهی خانواده‌ها در کاهش حوادث چهارشنبه سوری بسیار مؤثر است که در این زمینه به مردم و شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم اجازه ندهند فرزندان خود با اقداماتی در این روز موجب به خطر انداختن جان خود و دیگران شوند.

عادلی، آرامش و سلامتی را دو نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: نباید با ندانم‌کاری و عدم آگاهی از عواقب آتش‌بازی و حوادث احتمالی، روزهای شیرین تعطیلات و عید نوروز را با حادثه‌های دلخراش تلخ و دردناک کرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پلیس با متخلفین و افراد اخلال‌گر و هنجارشکن در این روز خبر داد و تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد نظم شهر و آرامش و امنیت مردم به هیچ بهانه‌ای سلب شود.

وی شادی را جزئی از زندگی انسان‌ها خواند و ادامه داد: پلیس با شادی مردم موافق است ولی نباید به بهانه شادی موجب ایجاد حادثه و اخلال در نظم عمومی شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این استان و در سال‌های گذشته با همکاری مردم و نظارت‌ها و برخوردهای پلیس مورد خاصی از بی‌نظمی و حادثه وجود نداشته که امید است امسال نیز مردم با آرامش و امنیت کامل به استقبال عید نوروز بروند. 

عادلی از خانواده‌ها خواست تا در این ایام به‌ویژه در روز چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا به بهانه شادی موجب پشیمانی و غم و اندوه برای خود و خانواده‌هایشان نشوند.

این مسئول انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار، آرامش و امنیت چهارشنبه سوری را در استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار می‌کند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول