اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

بازگشت سفرا نتیجه بازتاب قدرت مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت: بازگشت سفرای دولت‌های مختلف جهان به کشور نتیجه بازتاب قدرت مردم در انتخابات است.

بازگشت سفرا نتیجه بازتاب قدرت مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: اهمیت به فریضه امر به معروف  و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست و همه افراد جامعه به اهداف این فریضه آگاه هستند.

وی با بیان اینکه قوام همه واجبات بر پایه امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: ضرورت توجه به این فریضه در دوران‌های مختلف بیان شده است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده باشد، سایر امور نیز به صورت مطلوب در جامعه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در برابر سایر واجبات حتی جهاد فی سبیل‌الله کمتر از قطره است، یادآور شد: اهمیت امر به معروف در این زمینه نمود می‌یابد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با وجود همه تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم تا کنون توجه جدی به این امر نشده است، افزود: باید به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه توجه شود.

وی با اشاره به اینکه در گیر و دار مسائل سیاسی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه نشده است، یادآور شد: در حال حاضر دشمن در خانه‌ها حضور دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دیروز در حوزه جنگ نظامی عکس‌العمل صریح نشان داده می‌شد، افزود: امروز به دلیل زوایای پنهان جنگ نرم به این امر توجه جدی نمی‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر مظاهر منکرات در جامعه به اندازه‌ای بروز یافته است که جامعه را تهدید می‌کند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در زمان حکومت جمهوری اسلامی کار عملیاتی برعهده حکومت است، افزود: وظیفه همه مردم نیز تذکر لسانی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید همه افراد جامعه به وظیفه خود در قبال فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه کنند، خاطرنشان کرد: ترویج معروف و جلوگیری از منکر باید در جامعه ترویج و احیا شود.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده برنامه‌ریزی‌های ستاد به صورت منظم صورت می‌گیرد، یادآور شد: جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت منظم در استان برگزار شود.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: این حضور انرژی مضاعفی را به جامعه داد.

وی بازگشت سفرای دولت‌های مختلف جهان را به کشور نتیجه بازتاب قدرت مردم در انتخابات عنوان کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول