اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پایگاه مقاومت مسجد جامع شهرکرد:

استکبارستیزی رویکرد اصلی انقلاب است

خبرگزاری فارس: جانشین پایگاه مقاومت مسجد جامع شهرکرد گفت: رویکرد اصلی انقلاب اسلامی ایران، استکبارستیزی است.

استکبارستیزی رویکرد اصلی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی سجادی بعدازظهر امروز در نشست روشنگری بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای مسجد جامع شهرکرد، اظهار داشت: حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن از رسالت‏های بسیج و ‏بسیجیان به شمار ‏می‏رود.

وی افزود: لازمه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، شناخت این دستاوردها و آگاهی به راهکارهای دفاع از انقلاب است.

سجادی یادآور شد: دشمن شناسی و شناسایی توطئه‌ها، تهدیدات و چالش‌های فراروی انقلاب مقدمه اجرای برنامه‌های پدافندی در برابر استکبار جهانی است.

جانشین پایگاه مقاومت شهدای مسجد جامع شهرکرد افزود: دشمنان انقلاب پس از ناکامی در جنگ سخت از چندین جبهه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمدند تا به خیال خود جلوی موفقیت‎های این انقلاب مانع ایجاد کنند.

به گفته وی امروز ما درگیر جنگی به مراتب ظریف‌تر و پیچیده‌تر از دفاع مقدس هستیم و بالطبع تعریف و ماموریت بسیج نیز باید متناسب با شرایط روز و ماهیت جنگ نرم باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: بسیجیان برای موفقیت در این جبهه باید علاوه بر بالا بردن قدرت دفاعی خود در دیگر زمینه‎ها نیز تلاش کرده و خود را برای مقابله با هر گونه تجاوز نرم و سخت آماده کنند.

جانشین پایگاه مقاومت شهدای مسجد جامع شهرکرد افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تبدیل این نظام به یک الگوی موفق در دنیا، استکبار جهانی سنگرهای خود را در منطقه یکی پس از دیگری در حال از دست دادن است.

وی افزود: دشمن به شدت از ترویج فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه ما هراس دارد و آن را سدی مستحکم در راستای دستیابی به اهداف شیطانی و استعماری خود می‎داند.

سجادی تصریح گرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‎ای ارزشمند از رشادت‌ها، ایثارگری و جانفشانی رزمندگان اسلام در راه اسلام و ارزش‎هاست که باید این فرهنگ به نسل جدید انتقال یابد.

سجادی به تداوم و استمرار توطئه‌های مختلف استکبار علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دفاع از انقلاب اسلامی یک واجب شرعی است که بسیجیان در دوران دفاع مقدس به این وظیفه عمل کرده‌اند و لازم است امروز همگام با تمام آحاد ملت ایران همچنان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول